Zonde. Die eerste partij krijg ik dus niks van mee.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Alcaraz middagpartij (start 4.30 onze tijd)
Sinner avondpartij (start 9.30 onze tijd)
Half 5 is toch een heerlijke tijd om tennis te kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2026 11:10 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zonde. Die eerste partij krijg ik dus niks van mee.
''Coco'' wil zonder camera's haar rackets kapot slaan.quote:Australian Open gaat aan de slag na privacyklachten Coco Gauff en andere topspeelsters: “We willen naar hen luisteren”
De Australian Open zal aanpassingen doorvoeren om de privacy van de tennissers beter te bewaken. Dat zei toernooidirecteur Craig Tiley in reactie op de klachten van een aantal toptennissters over de camera’s die overal alles vastleggen. Aanleiding was een video van topspeelster Coco Gauff, die zich na haar uitschakeling achter de schermen even liet gaan, maar toch gefilmd werd.
“We willen naar de spelers luisteren, echt begrijpen wat hun behoeften en wensen zijn. Welke aanpassingen we ook moeten maken, die zullen we maken”, zei hij op Tennis Channel.
De Amerikaanse toptennister Coco Gauff was de eerste die klaagde over de alomtegenwoordige camera’s en het gebrek aan privacy. Gauff zocht na afloop van haar nederlaag in de kwartfinale tegen Elena Svitolina bewust een rustig plekje om haar frustratie te uiten, maar zag tot haar woede later toch beelden waarop te zien was hoe ze haar racket kapotsloeg.
Zverev is de onbetwiste koning in het verprutsen van opgelegde kansen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel vrij bizar hoe slecht Zverev dat uitspeelde. Geeft mij weinig vertrouwen in hem voor een eventuele finale.
De spanning kan ik me nog wel voorstellen. De domheid alleen wat minder.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:57 schreef EP3 het volgende:
[..]
Zverev is de onbetwiste koning in het verprutsen van opgelegde kansen.
Maak er maar 14/16 van.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:01 schreef EP3 het volgende:
Alcaraz: 14/15 vijfsetters gewonnen. Damn. Indrukwekkende cijfers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |