abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219953236

De ambitieuze acteur Simon Williams probeert zijn carrière van de grond te krijgen. Tijdens een toevallige ontmoeting met de doorgewinterde acteur Trevor Slattery, ontdekt Simon dat de legendarische regisseur Von Kovak bezig is met een remake van de superheldenfilm Wonder Man. De twee acteurs, elk aan een andere kant van hun loopbaan, jagen ieder op een rol die hun leven kan veranderen, terwijl het publiek een blik achter de schermen van de entertainmentindustrie krijgt.

Cast:
Yahya Abdul-Mateen II
Ben Kingsley
X Mayo
Zlatko Burić
Arian Moayed

Trailer:
Bekijk deze YouTube-video

Vanaf 27 januari 2026 op Dinsney+ te zien.
pi_219953237
Marvel slaat met deze serie een compleet nieuwe weg in. Een rustige serie, waarbij je als kijker achter de schermen van Holywood wordt meegenomen. Als ze dit niveau vast kunnen houden, komt dit misschien wel in de top 3 Marvel series voor mij. Verwacht geen spannende actie, vechtscenes, geweld, etc, maar het zijn de details en de dialoog die deze serie sterk maken. Niet dat er geen actie is, maar hier ligt de nadruk niet op.

Voor de mensen die vanwege 'huidskleur' de serie bij voorbaat gecanceld hebben. Give it a try! Marvel weet dit 'probleem' perfect op de lossen. 'It's all acting'.
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:11:33 #3
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_219953388
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:42 schreef BasNijmegen het volgende:

mensen die vanwege 'huidskleur' de serie bij voorbaat gecanceld hebben.
Daar hebben we een woord voor, voor die mensen
Laffe huichelaar
  Admin donderdag 29 januari 2026 @ 09:52:35 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_219953663
Ik zocht van de week een topic om mijn review in te spammen. :P

Met Wonder Man neemt Marvel een superheldenpauze

Met Wonder Man maakt Marvel een serie over zichzelf, met een verhaal over een acteur die graag de hoofdrol in een superheldenfilm wil spelen. Het gewicht van de vertelling ligt zo duidelijk op het aspect van de beginnende acteur, dat je bijna vergeet dat er ook nog, ergens, in de achtergrond, een Marvel-aspect aan het verhaal is.

— Breuls (lees verder)
Leuk dat Marvel iets anders doet dan je verwacht. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_219953994
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:52 schreef Breuls het volgende:
Ik zocht van de week een topic om mijn review in te spammen. :P

[embed]Met Wonder Man neemt Marvel een superheldenpauze[/embed]

Leuk dat Marvel iets anders doet dan je verwacht. :)
Pakt heel goed uit. Is volgens mij ook heel weinig reclame voor gemaakt.
  donderdag 29 januari 2026 @ 11:23:06 #6
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219954401
Ah, er is dus wél een eigen topic voor deze serie! Ik vond hem echt goed, met name Ben Kingsley is fantastisch. Wel jammer dat het zulke korte afleveringen zijn, gemiddeld iets van 30 minuten.
pi_219968067
Aflevering 4 (Doorman) is toch wel bizar en briljant tegelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bizar hoeveel hedendaagse dingen en mensen ineens MCU canon zijn door deze serie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')