quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.com/event/pdcmastersprelim26/groupboards
Zitten een paar poules met twee bij. Maar we gaan iig los vandaag met de qualifiers. Later is de 'knockoutfase' vandaag. Eerst poules. Daarna gaan de beste 32 bij 32 vrijgelote spelers.
Manby en Harrysson in één poule (lol).
https://www.pdc.tv/news/2(...)s-preliminary-rounds
Dat was altijd al het grote probleem van Reyes. Op het WK wel op komen dagen, maar op de vloer niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cor Dekker die doorgaat in een poule met Reyes mogen we wel een verrassinkje noemen.
Tweddell, de ADC-wereldkampioen doet het ook goed.
https://tv.dartconnect.co(...)rs26/brackets/168496quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:52 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel kwalificeren zich er nu nog, 16?
Gelukkig ontwijkt McGuirk de grillen van Barry.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:08 schreef wimderon het volgende:
Soutar mietert Beau deruit, je verwacht het.
quote:Thursday January 29 (1900 GMT)
Round One x8
Chris Dobey v Jermaine Wattimena
Gary Anderson v Niels Zonneveld
James Wade v Madars Razma
Nathan Aspinall v Shane McGuirk
Jonny Clayton v Wessel Nijman
Gerwyn Price v James Hurrell
Michael van Gerwen v Damon Heta
Gian van Veen v Ryan Joyce
Friday January 30 (1900 GMT)
Round One x8
Martin Schindler v Luke Woodhouse
Ross Smith v Jimmy van Schie
Danny Noppert v Daryl Gurney
Ryan Searle v Rob Cross
Josh Rock v Connor Scutt
Luke Littler v Mike De Decker
Luke Humphries v Dave Chisnall
Stephen Bunting v Jeffrey de Graaf
Saturday January 31
Afternoon Session (1300 GMT)
Round Two x4
Evening Session (1900 GMT)
Round Two x4
Sunday February 1
Afternoon Session (1300 GMT)
Quarter-Finals
Evening Session (1900 GMT)
Semi-Finals
Final
Zoooooo genot.quote:
Reclame na elke setquote:
Ja geen idee maar ik zie het de PDC nog wel doen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
best of 5 sets toch? En korte setjes.
We zien het vanzelf wel.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja geen idee maar ik zie het de PDC nog wel doen.
Scheel op gekeken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voorzichtige sponsoring voor de nieuwe Winmau Blade X borden.
2008 of zo?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:36 schreef mitt het volgende:
Sinds wanneer is er geen banmeld topic eigenlijk? Stond ook in hoe lang de bank was.
Nee joh toen was ik er nog.quote:
Ja nog eentje.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje op deze manier kan ik nog wel een potje mee pakken ja
Dat geloof ik allemaal wel, hij moet de ban voor een draaiende camera breken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://feeds.teambeheer.(...)19&w=3127722&s=25-26
@:wimderon Wessel draaide aardig warm in zijn solopartijtjes vorige week. Vier punten (gok ik) en dan 15, 15, 14, 14 of zo. Lopendebandwerk voor zo'n jongen.
Matchplay was toch prima, met pech dat hij al snel een ontketende Wade tegenkwam? Weinig betere debutanten gezien op de Matchplay. En tegen Cross op de Grand Prix ook gewoon matchdarts, volgens mijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal wel, hij moet de ban voor een draaiende camera breken.
50 kilo aankomen en dartfit worden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Matchplay was toch prima, met pech dat hij al snel een ontketende Wade tegenkwam? Weinig betere debutanten gezien op de Matchplay. En tegen Cross op de Grand Prix ook gewoon matchdarts, volgens mijn.
Ik denk dat hij gewoon een serieuze scallep nodig heeft. Vrijer in zijn hoofd worden.
Ouderwets smerig dodelijk op d10.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je deze Wade weer ziet, vraag je je af wat voor spook heerst in Ally Pally.
Hoe hij die pijlen vasthoudtquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb er wel veel moeite mee dat Nielsje Zonneveld zich zo goed ontwikkeld heeft. Iedere keer een zware bevalling om naar hem te kijken.
Clayton duidelijk weer een stapje omhoog gezet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nijman kan veel beter, maar deze Clayton.. pfoe.
Ik zet dit even in een kader.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Daphne van Gerwen balt nu met Grad Damen naar het schijnt. Gradgod.
quote:Grad Damen (Breda, 4 december 1982) is een Nederlands zanger van het levenslied
Het blijft hilarisch hoe mensen nog steeds in de uitmelktoernooien trappen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Mike.
Maar in de zandbak liep het zo lekker.
Ging mij zich meer om zijn eigen mindset. Had het idee dat hij daar echt vertrouwen uit gehaald heeft of probeerde te halen. Als je er hier 1e ronde vanaf gaat is dat niets waard geweest.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het blijft hilarisch hoe mensen nog steeds in de uitmelktoernooien trappen.
" Dat moet hij zelf bepalen "quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vd Voort kan dinsdag weer voor de 100ste keer een betoog houden dat t kwartje nu echt leek gevallen bij van gerwen maar toch weer niet
Snap ook totaal niet waarom ze waarde hechten aan die demonstratietoernooitjes. Zegt toch helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
lekker cashen op de non-ranking om aan het eind van het jaar uit de top-16 te gaan vallen
Ik ben ook absent, wat een pech weer.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
NOLLESED vanavond én commentaar van Niels de Ruiter.
Heb ik even stinkende mazzel dat ik vanavond zelf moet darten @:wimderon .
mitt in DRT / Winmau World Masters 2026 #1quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het spoorboekje van vanavond? Wat zijn de eerste 3 partijen?
Zoals altijd gaat hij dus het toernooi winnen, ernstig vervelendquote:
Ligt aan mij denk ikquote:Op zondag 1 februari 2026 10:27 schreef mitt het volgende:
Twee postjes gisteravond![]()
Warm bad genot alleen tijdens het WK.
Ja hé hé..quote:
quote:Op zondag 1 februari 2026 10:55 schreef Poepz0r het volgende:
Dit domme toernooi slaan we over. Gewoon iedereen in de voorrondes anders niks
In Sjian we trustquote:Op zondag 1 februari 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
op naar de klassieke Luke Luke flopshow. NEXT
Stukje frustratie dat eruit kwam bij Lukequote:Op zondag 1 februari 2026 21:42 schreef Wertha het volgende:
Gian zat inderdaad in het hoofd van Humphries.
Zienerquote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Zoals altijd gaat hij dus het toernooi winnen, ernstig vervelend
ik verwacht er nog wel meer van. Hij is veel jonger dan de Fluke./quote:Op maandag 2 februari 2026 08:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens. Die is echt niet goed genoeg om serieus en structureel de heren Luke aan te vallen.
Ja, kan in de toekomst ook prima hoor. Denk dat hij stabiel genoeg is om rond die positie 3 te blijven hangen voorlopig.quote:Op maandag 2 februari 2026 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik verwacht er nog wel meer van. Hij is veel jonger dan de Fluke./
quote:Op maandag 2 februari 2026 08:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens. Die is echt niet goed genoeg om serieus en structureel de heren Luke aan te vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |