quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het zit hier ramvol pedofielen!
Dát is pedofielquote:
Dat weet ik. Treurig genoeg wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
ik zeg nee tegen pedopraktijkenquote:
Zo'n mekkerende jongere lijkt mij ook niks. Ergens tussen de 25 & 40 is perfect voor mij.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:11 schreef Chandler het volgende:
Doe mij maar vanaf een jaar of 25, jonger hoef ik niet. En liever zelfs wat ouder, die weten wat seks is en durven vaak wat meer...
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zeg nee tegen pedopraktijken
dikke vette like gegevenquote:
Dat ook. En naar mate je wat ouder wordt heb je ook geen energie meer voor zo'n jong ding.. of iig niet in de dingen die zij wil willen. En een goed gesprek is toch wel een must.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo'n mekkerende jongere lijkt mij ook niks. Ergens tussen de 25 & 40 is perfect voor mij.
Kan je tenminste ook nog een fatsoenlijk gesprek mee hebben tussendoor.
graag of niet boris boefquote:
Ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Das over 5 jaar
Geloof je werkelijk dat je dan opeens heel anders naar die fuckboys kijkt dan je nu doet?
Ja oke maar jij zei na je veertigste dus niet ineens de doelpalen verschuiven nuquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja.
Die heren zijn nu een jaar of 10 jonger. Tegen de tijd dat mijn dochters die leeftijd hebben zijn we plusminus 15 jaar verder. Dan ben ik de 50 al voorbij. Ik geloof zeker dat ik er dan heel anders naar kijk. Dan zijn die jongens 25-30 jaar jonger dan ik ben. Nee dankje!
In de 40 kan je ook kinderen van plusminus 22 hebben. Ja dan is het verschil minder groot, maar je zit alsnog elke dag met je kinderen in die fase. Kan me niet voorstellen dat je dan zo naar vrienden van je kinderen kijkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oke maar jij zei na je veertigste dus niet ineens de doelpalen verschuiven nu
Mijn vriendin is ook 8 jaar ouder ja lolquote:Op woensdag 28 januari 2026 09:23 schreef Donna het volgende:
Ha, nou die heb ik wel behoorlijk bijgesteld, voor seks dan. Schijnbaar zijn vrouwen van plusminus 35 erg interessant voor veel jonge kerels.
Oh dat zou me niet kunnen schelen, door voor jezelf zo bewust de link met je kinderen te leggen maak je seks natuurlijk snel ongewenst en of bizar. Je kunt ook afspreken voor casual seks een of andere anonieme hunk via Tinder of whatever uit de andere kant van het land.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:48 schreef Donna het volgende:
[..]
In de 40 kan je ook kinderen van plusminus 22 hebben. Ja dan is het verschil minder groot, maar je zit alsnog elke dag met je kinderen in die fase. Kan me niet voorstellen dat je dan zo naar vrienden van je kinderen kijkt.
Nou, een gesprek met een 16 jarige zou toch ook een belletje moeten doen rinkelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat wanneer je kinderen hebt je pas echt goed notie krijgt van doen en laten van kid i.c.m. leeftijd. De kerels die hier roepen dat ze een 16 jarige zouden doen ,of een lekker jong meisje, zouden dit (hoop ik) nooit tolereren mocht dit gebeuren bij hun eigen 16 jarige dochter.
Maar ook zoals ik eerder zei, als je in de 40 bent en je hebt kids van een jaar of 25, dan kijk je heel anders naar mannen (of vrouwen) van die leeftijd dan wanneer je jonge kinderen hebt of wanneer je kindloos bent.
Een volwassene met een 16 jarige is sowieso not done ja. Als je dat zelfs zonder kinderen niet door hebt is dat best tragisch.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, een gesprek met een 16 jarige zou toch ook een belletje moeten doen rinkelen.
Er zijn natuurlijk altijd tieners die vroeg volwassen zijn. Maar in zijn algemeenheid kan ik mij niet voorstellen dat je echt klikt met een tiener als je als man daadwerkelijk volwassen bent.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, een gesprek met een 16 jarige zou toch ook een belletje moeten doen rinkelen.
Er zijn natuurlijk altijd tieners die vroeg volwassen zijn. Maar in zijn algemeenheid kan ik mij niet voorstellen dat je echt klikt met een tiener als je als man daadwerkelijk volwassen bent.
Je hoeft ook geen klik te hebben met iemand voor een one night stand met één of andere chick die je in de kroeg of op straat bent tegengekomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als er geen zinnig woord uit komt dan is de seksuele aantrekkingskracht ook in 1 klap weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen klik te hebben met iemand voor een one night stand met één of andere chick die je in de kroeg of op straat bent tegengekomen natuurlijk.
Voor jou en mij ja. Voor hele alcoholistische volksstammen die zich ieder weekend klem zuipen niet. Zat mannen die hun geluk beproeven, en zat jonge meisjes die met volle teugen genieten van al die aandacht.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als er geen zinnig woord uit komt dan is de seksuele aantrekkingskracht ook in 1 klap weg.
Nou, ik wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen klik te hebben met iemand voor een one night stand met één of andere chick die je in de kroeg of op straat bent tegengekomen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |