Precies, ik moest het maar doen met leeftijdsgenootjes. Liever zo'n ervaren vrouw die mij de weg liet zien. En toen op die leeftijd kon ik ook nog gewoon 10x op een dag klaarkomen als ik zou willen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het moet trendy worden wanneer het voor ons niet meer interessant is om ons te leren dat het niet altijd meezit in het leven en je niet altijd kunt krijgen wat je graag wil hebben.
Oh ik denk meteen weer ergerquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Gewoon netjes met de boxershort aan hoor.
Oh zoiets gaat in trends?quote:
Scroll eens door Instagram en like 1x zo'n post die gaat over jonge mannen met oudere vrouwen. Daarna is je hele algoritme naar de knoppen en is het nog het enige wat je ziet!quote:
Maar daardoor doe je er toch niet automatisch aan mee?quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Scroll eens door Instagram en like 1x zo'n post die gaat over jonge mannen met oudere vrouwen. Daarna is je hele algoritme naar de knoppen en is het nog het enige wat je ziet!
Nee zeker niet, maar de hoeveelheid reels erover geven imo wel een duidelijke trend aan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar daardoor doe je er toch niet automatisch aan mee?
Hoe oud is zij ongeveer?quote:
Dat komt eerder omdat je zelf een post hebt bekeken. Bij mij is het nu allemaal jonge vrouwen met oude mannen omdat ik zelf een paar van die posts heb bekekenquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Scroll eens door Instagram en like 1x zo'n post die gaat over jonge mannen met oudere vrouwen. Daarna is je hele algoritme naar de knoppen en is het nog het enige wat je ziet!
Jep. Jij zit dus in de 'daddy hoek' haha!quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:41 schreef incel het volgende:
[..]
Dat komt eerder omdat je zelf een post hebt bekeken. Bij mij is het nu allemaal jonge vrouwen met oude mannen omdat ik zelf een paar van die posts heb bekeken
Ik hou wel van allebei, vrouw van 35 is af en toe lekker maar een lekker jong meisje die van 'oudere mannen' houdt gaat er ook wel inquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep. Jij zit dus in de 'daddy hoek' haha!
Is het niet meer dat zo'n algoritme gewoon veel verzamelt op zo'n gebied en het daardoor eerder lijkt alsof het gangbaar is?quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar de hoeveelheid reels erover geven imo wel een duidelijke trend aan.
Net als ijshockey nu, gaan ook steeds meer dames heen.
Welcome to the boy aquarium!
Dan moet je wat issues erbij voor lief nemenquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep. Jij zit dus in de 'daddy hoek' haha!
Ja dat is precies zo. Daarom altijd kut als je per ongeluk rage bait opent of erop reageert, vervolgens is je hele algo verneuktquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is het niet meer dat zo'n algoritme gewoon veel verzamelt op zo'n gebied en het daardoor eerder lijkt alsof het gangbaar is?
Sssttt.. Laat me even in de waan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is het niet meer dat zo'n algoritme gewoon veel verzamelt op zo'n gebied en het daardoor eerder lijkt alsof het gangbaar is?
Niet ieder jong meisje heeft daddy issues hoor. Zijn ook gewoon genoeg meiden van 16 17 en 18 die gewoon van 'oudere' mannen houden omdat ze het zelf chill vinden om goed geneukt te worden in alle vrijheid, want de meeste mannen van 30+ hebben een auto en een eigen huis dus dat maakt alles ook een stuk aantrekkelijker dan stiekem bij iemand op de kamer als de ouders beneden zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:46 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dan moet je wat issues erbij voor lief nemenmaar het is een grote groep
Oh tuurlijk, laat je lekker gaanquote:
Gewoon genieten van je algorithmequote:
39quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:08 schreef Viesdik het volgende:
Hoe oud zou jij gaan is net zo legitieme vraag.
50quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:08 schreef Viesdik het volgende:
Hoe oud zou jij gaan is net zo legitieme vraag.
Ik zou tatiana simic nog wel de hand schuddenquote:
Oke ja voor sommigen zou ik een uitzondering maken, melania ook trouwensquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik zou tatiana simic nog wel de hand schudden
Gaat het je vooral over "wat anderen ergens van vinden" of of een "relatie met een enorm leeftijdsverschil ook goed werkt" ?quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:58 schreef incel het volgende:
Stel je ontmoet een meisje echt super leuk en zo maar het punt is alleen ze is vrij jong. Hoe jong zou jij gaan?
Ik persoonlijk heb geen grens zolang ze maar en leuk is en legaal. Maar er heerst soms een beetje een stigma. Op social media kom ik geregeld mensen tegen die vinden dat als je bijv 30 bent je al niet met een chick van 20 mag zijn of zo.
Hoe sta jij hier tegenover?
Zo zie je dat het hele verhaal over emotionele verbinding ten aanzien van seks dat veel getrouwde vrouwen bezigen die geen zin meer hebben eigenlijk ook maar onzin is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:23 schreef Donna het volgende:
Ha, nou die heb ik wel behoorlijk bijgesteld, voor seks dan. Schijnbaar zijn vrouwen van plusminus 35 erg interessant voor veel jonge kerels.
Als iemand een celebrity factor heeft verschuift je grens sowiesoquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:12 schreef incel het volgende:
[..]
Oke ja voor sommigen zou ik een uitzondering maken, melania ook trouwens![]()
Ja, maakt mij ook niet uit hoe oud Charlie Hunnam is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:20 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Als iemand een celebrity factor heeft verschuift je grens sowieso
die is gewoon geschikt voor jou qua leeftijdquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, maakt mij ook niet uit hoe oud Charlie Hunnam is.![]()
Alsie 55 was mochtie ook komenquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:28 schreef verbijstering het volgende:
[..]
die is gewoon geschikt voor jou qua leeftijd
"I swear officer I thought she was 18"quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:34 schreef Arjan456 het volgende:
Jongste waar ik seks mee gehad heb was 18, teminste ze zei dat ze 18 was.
Nee, er is wel diepgang, maar niet op dat gebied.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo zie je dat het hele verhaal over emotionele verbinding ten aanzien van seks dat veel getrouwde vrouwen bezigen die geen zin meer hebben eigenlijk ook maar onzin is.
Ga er tenminste vanuit dat als je een joch van 20 doet het puur vanuit wederzijdse lust is en er er geen diepgaande gesprekken bij komen kijken?
quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, er is wel diepgang, maar niet op dat gebied.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, er is wel diepgang, maar niet op dat gebied.
Ze zag er wel jonger uit, maar waarom zou ze liegen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:35 schreef incel het volgende:
[..]
"I swear officer I thought she was 18"
49quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:29 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Voor mij ook 16.
Hoe oud ben je zelf??
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
49
16 is legaal dus als het er lekker uit ziet waarom niet.
Uiteraard niet qua relatie, maar puur als .
En?quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent toch een kerel van 40 met een hypotheek?
Wat triest zeg om als 49 jarige zo over een meid van 16 te pratenquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
49
16 is legaal dus als het er lekker uit ziet waarom niet.
Uiteraard niet qua relatie, maar puur als .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |