Dat was na mijn tijd, maar in mijn tijd verdienden we er ook al aan, maar dat was gewoon op school en in de buurtquote:Op zondag 1 februari 2026 14:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat je bij Twilight ofzo zat
Lekker hoor. Toch waren dat mijn helden. Heb zoveel games en software dankzij die gasten kunnen ontdekken.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat was na mijn tijd, maar in mijn tijd verdienden we er ook al aan, maar dat was gewoon op school en in de buurt
Die gasten van Twilight waren geen liefertjes hoor, dat was keihard maffia, en heeft ook nog een liquidatie in die kringen plaats gevonden.
De grap was dat zij hun Games wel zeer goed wisten te beveiligenquote:Op zondag 1 februari 2026 16:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Lekker hoor. Toch waren dat mijn helden. Heb zoveel games en software dankzij die gasten kunnen ontdekken.
Hier ook mee eens: gewoon eens meemaken dat iedereen zich gedroeg en er keurig uitzag. Dat zou een cultuurschok zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:10 schreef Koortsdroom het volgende:
Misschien toch de jaren '50.
Witte hekjes om tuinen.
Geen graffiti op muren.
Mannen met hoed.
Vrouwen zonder tattoos.
'Dag mevrouw'
'Dag meneer'
'Lekker weertje he'
Misschien een beetje saai, maar de sfeer op straat was beter denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |