Ja, extreemlinkss is gek genoeg om zelfs drugscartels te steunen als het tegen ‘de man’ (Trump) ingaat , hun dubbele standaarden en zelfverklaarde morele superioriteit kennen geen grenzen.quote:Op zondag 25 januari 2026 13:11 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zou wel bijzonder zijn.
Krijgen we dan ook demonstraties in het Westen met steun voor deze drugskartels? Het zou mij inmiddels niet meer verbazen.
We zagen het tijdens de oorlog tussen Israël en Iran ook al. Bordjes met de foto van Ali Khamenei en 'I'm on the right side of history' en laten we niet vergeten de steun voor de Houthi's in radicaal linkse kringen. En bij de UvA stond men te schreeuwen 'Yemen, Yemen, make us proud, turn another ship around!'.
En dit zijn dan de vermeende moreel verlichte mensen van deze samenleving, de vermeende herders van de mensenrechten.
Het is juist uitzonderlijk hoe energiek en scherp hij blijft, de meeste mensen van die leeftijd zouden al lang ingestort zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 13:30 schreef Eightyone het volgende:
Z'n stem klinkt de laatste tijd vermoeider, valt me op.
quote:Op zondag 25 januari 2026 16:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het is juist uitzonderlijk hoe energiek en scherp hij blijft, de meeste mensen van die leeftijd zouden al lang ingestort zijn.
euhm dan heb je het niet helemaal gevolgd denk?\quote:Op zondag 25 januari 2026 16:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het is juist uitzonderlijk hoe energiek en scherp hij blijft, de meeste mensen van die leeftijd zouden al lang ingestort zijn.
ja het is een kind die nu stampvoetend rond loopt te stampen e n zegt haat jullie allemaal "wat een kut wereld zijn jullie". ik zou het beter worden. huilie huilie huildequote:Op zondag 25 januari 2026 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat trump wil?
Naar alle waarschijnlijkheid een Nobelprijs.
En de aandacht zo hard mogelijk afleiden van Epstein.
Waarom zou het einde van Trump goed nieuws zijn?quote:Op zondag 25 januari 2026 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is een kind die nu stampvoetend rond loopt te stampen e n zegt haat jullie allemaal "wat een kut wereld zijn jullie". ik zou het beter worden. huilie huilie huilde
naja ik denk wel dat het trouwens een einde is nu van trump. en hoewel ik geen problemen heb met de mensen uit USA. for sure wel met die president.
nocja sowieso het einde van trump zal al beter zijn, zei eerder ben wel fan van Obama stijl/quote:Op zondag 25 januari 2026 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou het einde van Trump goed nieuws zijn?
Heb je wel eens gekeken naar Vance? Dat is degene die nu Trump opvolgt als hij tussentijds weggaat.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
nocja sowieso het einde van trump zal al beter zijn, zei eerder ben wel fan van Obama stijl/
maar oke echt heel veel erger kan het niet worden denk?
ja in ieder geval zal iemand anders altijd beter voor usa zijn als hem.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken naar Vance? Dat is degene die nu Trump opvolgt als hij tussentijds weggaat.
Hoe triest het ook is om te zeggen, nee echt niet.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja in ieder geval zal iemand anders altijd beter voor usa zijn als hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |