abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219925753
quote:
14s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:11 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zou wel bijzonder zijn.

Krijgen we dan ook demonstraties in het Westen met steun voor deze drugskartels? Het zou mij inmiddels niet meer verbazen.

We zagen het tijdens de oorlog tussen Israël en Iran ook al. Bordjes met de foto van Ali Khamenei en 'I'm on the right side of history' en laten we niet vergeten de steun voor de Houthi's in radicaal linkse kringen. En bij de UvA stond men te schreeuwen 'Yemen, Yemen, make us proud, turn another ship around!'.

En dit zijn dan de vermeende moreel verlichte mensen van deze samenleving, de vermeende herders van de mensenrechten.
Ja, extreemlinkss is gek genoeg om zelfs drugscartels te steunen als het tegen ‘de man’ (Trump) ingaat , hun dubbele standaarden en zelfverklaarde morele superioriteit kennen geen grenzen.
Vaak schreeuwen ze mee zonder te snappen waarvoor, zolang het maar anti establishment of anti westers klinkt.
Het hypocrietee gejuich voor terroristen, Houthi's en dictators bewijst al lang dat mensenrechten bij hen vooral een wapen zijn, geen principe.
pi_219925804
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:30 schreef Eightyone het volgende:
Z'n stem klinkt de laatste tijd vermoeider, valt me op.
Het is juist uitzonderlijk hoe energiek en scherp hij blijft, de meeste mensen van die leeftijd zouden al lang ingestort zijn.
pi_219926050
Beginnende Alzheimer.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 25 januari 2026 @ 16:29:19 #79
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_219926059
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 16:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Het is juist uitzonderlijk hoe energiek en scherp hij blijft, de meeste mensen van die leeftijd zouden al lang ingestort zijn.
Feyenoord!!! * Barça
pi_219926798
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 16:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
euhm dan heb je het niet helemaal gevolgd denk?\

de man heeft een stroke gehad zonder meer, alles wijst erop hoewel ze niks zeggen.

Hij was al half retarded, maar wat ie de laatste keren uit zijn mompelende slurpende spreek haalt slaat helemaal alles.

Hele wereld tegen hem, lekker leider he van de "free world". het enige wat nu nog handig is is dat ze hem intern iun USA afzetten, maar geloof dat zijn steun ook wel weg is bij iedereen daar. ~en maar goed ook.
Do what you love, love what you do!
pi_219926808
Wat trump wil?

Naar alle waarschijnlijkheid een Nobelprijs.
En de aandacht zo hard mogelijk afleiden van Epstein.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_219926831
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat trump wil?

Naar alle waarschijnlijkheid een Nobelprijs.
En de aandacht zo hard mogelijk afleiden van Epstein.
ja het is een kind die nu stampvoetend rond loopt te stampen e n zegt haat jullie allemaal "wat een kut wereld zijn jullie". ik zou het beter worden. huilie huilie huilde

naja ik denk wel dat het trouwens een einde is nu van trump. en hoewel ik geen problemen heb met de mensen uit USA. for sure wel met die president.
pi_219926840
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:12 schreef kree het volgende:

[..]
ja het is een kind die nu stampvoetend rond loopt te stampen e n zegt haat jullie allemaal "wat een kut wereld zijn jullie". ik zou het beter worden. huilie huilie huilde

naja ik denk wel dat het trouwens een einde is nu van trump. en hoewel ik geen problemen heb met de mensen uit USA. for sure wel met die president.
Waarom zou het einde van Trump goed nieuws zijn?
pi_219926841
echt kan het is gewoon lachwekkend eigenlijk, hoe zo ik niet meer die man neem.

naja zullen later vast hele leuke commedia over komen, voor nu is belangrijk USA moet hem eruit kicken als president.
pi_219926848
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:13 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Waarom zou het einde van Trump goed nieuws zijn?
nocja sowieso het einde van trump zal al beter zijn, zei eerder ben wel fan van Obama stijl/

maar oke echt heel veel erger kan het niet worden denk?
pi_219926859
bovenfdiren is dat iets van inwoners USA en hoe hun denken.

hoop maar dat ze met dit beetje lesje geleerd heb ben dat niet alleen USA alles Great voor ze kan maken.
pi_219926866
America first America only. _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_219926867
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:14 schreef kree het volgende:

[..]
nocja sowieso het einde van trump zal al beter zijn, zei eerder ben wel fan van Obama stijl/

maar oke echt heel veel erger kan het niet worden denk?
Heb je wel eens gekeken naar Vance? Dat is degene die nu Trump opvolgt als hij tussentijds weggaat.
pi_219926900
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:16 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Heb je wel eens gekeken naar Vance? Dat is degene die nu Trump opvolgt als hij tussentijds weggaat.
ja in ieder geval zal iemand anders altijd beter voor usa zijn als hem.
pi_219926920
zie alles maar op YouTube hoe zeer USA mensen dus niet meer staan achter hun president.
pi_219926925
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:21 schreef kree het volgende:

[..]
ja in ieder geval zal iemand anders altijd beter voor usa zijn als hem.
Hoe triest het ook is om te zeggen, nee echt niet.

Weet je waarom ze Hitler niet durfden te vermoorden? Ondanks dat er vanuit de geallieerden zat plannen waren. Ze waren bang voor zijn opvolger, die zou weleens nog extremer kunnen zijn.
pi_219926935
en laat ik dat ICE er nog gewoon buiten., de meest retard president van USA ooit is dit en niet erger als bv een putin (waar ie vrede mee wilde)

Valt zelf alle anderen landen binnen op zelfde manier en annexeren. goh die hebben we eerder gezien he. zeg maar 1940-1945
pi_219926943
mss moeten we op de Europa manier wat meer Rusland erbij betrekken?

its gonna be great. great.
pi_219926986
pi_219927021
de beste man trump is te dement om in te zien at we wel degelijk als Europa macht hebben. hoewel ie ons neerzet als kut land enzo. en niks gedaan.

vertel dat maar aan alle die onder de vredes missie van de USA op hun order van NAVO mee deden.

het is belachelijk dan he dat ie zegt dat we niks deden.
NL en Europa hield zich aan het NAVO verband.

beter gaat navo ook denken en kicken USA er nu uit.
pi_219927037
canada is met ons gelukkig, iig die hebben iemand die wel zegt waar het op staat en is dus fuck de Usa maar dit.
pi_219927058
owh wacht nog ff van de speech die ie had. Iceland Iceland Iceland.

Oke een wereldleider die dingen over wereld zegt, mss kon ie ze nog dan op zijn minst van elkaar houden???

wtf man die man is niet goed, en stroke gehad al (ie alle bewijs)

Owhja met biden was dat overal in het nieuws?
pi_219927070
naja ga alleen maar boos worden als ijk erover denk ook.

laat maar.
pi_219927089
putin lacht hier om trouwens.
zie hem al zitten. LOL aan tafel. of met XI. hahahahahah die Usa en EU. ze maken allemaal drama en worden slapper erdoor, dat zullen hun zegen.

alleen EU kan hier nog wat aan doen.
pi_219927113
enne ik ben voor meer samen werken met China en de ussr god forbid, USA is niet meer te vertrouwen. dan maar anderen.
pi_219927167
wellicht moeten ze trouwens ook eens inzien daar in USA dat vuurwapens mogen dragen wellicht ook geen goed idee is.

naja genoeg erover wat ik denk, ben wel benieuwd naar jullie idee. ?
pi_219929770
Wat Trump wil? Chaos creëren. Chaos doet een economie instorten. Aandelen worden goedkoop, onroerend goed ook, en dat is voor de rijken prima. Snel alles goedkoop opkopen. De economie komt soort van wel weer goed na een aantal jaren en dan kan een nieuw rondje graaien beginnen.

Helaas worden die graairondjes steeds minder lucratief, dus zijn de ogen gericht op grondstoffen. Groenland met z'n grondstoffen, Venezuela met z'n olie... Het valt op dat vooral landen met interessante grondstoffen het doelwit zijn.

Kortom: hij (en z'n vriendjes) willen rijker worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')