Dit is inderdaad de reden. Het zullen vast en zeker van zichzelf prima beestjes zijn hoor. Maar dan krijgen ze baasjes die denken dat het schattig is als dat ding begint te keffen of grommen, en dus leert die rat dat dat prima gedrag is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, die beesten worden vaak compleet verkeerd behandeld en opgevoed. Van die kuitenbijtertjes die nooit gecorrigeerd worden en als een baby worden vastgehouden.
in een handtasjequote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, die beesten worden vaak compleet verkeerd behandeld en opgevoed. Van die kuitenbijtertjes die nooit gecorrigeerd worden en als een baby worden vastgehouden.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:52 schreef Viv het volgende:
Knap dat ze 50 werknemers van de lokale Chinees hebben weten te mobiliseren hiervoor.
Ik heb nu al een hekel aan die kerel, puur en alleen omdat hij dat mormel niet getraind heeft.quote:
Zoveel valt er niet aan te trainen geloof ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb nu al een hekel aan die kerel, puur en alleen omdat hij dat mormel niet getraind heeft.
Dus je hebt een hekel aan hem, omdat hij zijn hond niet commandeert?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb nu al een hekel aan die kerel, puur en alleen omdat hij dat mormel niet getraind heeft.
Omdat zijn nalaten van training er in heeft geresulteerd dat het nu een vals kutbeest is.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus je hebt een hekel aan hem, omdat hij zijn hond niet commandeert?
Is gewoon een vals kutbeest, ik zou zwaar agressief worden van zo'n rothond.
Als hij niet getraind is dan is dat het karakter van deze kutjoekel in zijn puurste vorm.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat zijn nalaten van training er in heeft geresulteerd dat het nu een vals kutbeest is.
quote:Op zondag 25 januari 2026 11:55 schreef yvonne het volgende:
Hier beter op z'n plek.
Niet flauw gaan doen @:starhopper
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |