Ik lig nu samen met weekend en de kitzilla op bed.quote:
Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik lig nu samen met weekend en de kitzilla op bed.
Het is zonder 'n' en je moet het op zijn Engels uitspreken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom blazen, ik hou helemaal niet van katten die blazen
Oh je moet Blees zeggen dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is zonder 'n' en je moet het op zijn Engels uitspreken.
Exactemundo en ik ben meer een billenman. Al valt dat allemaal in het niet bij een gorgeous. Gorgeous is ook gorgeous zonder billen en borsten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh je moet Blees zeggen dan?
Maar soberso zijn kadden het ultieme hemelgeschenk van God. Op goeie tieten na dan.
Wat is een gorgeous?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Exactemundo en ik ben meer een billenman. Al valt dat allemaal in het niet bij een gorgeous. Gorgeous is ook gorgeous zonder billen en borsten.
Gorgeous is de op 1 na prachtigste vrouw die ooit bij mijn werk heeft gewerkt (andere locaties meegerekend).quote:
Jawel maar die is van binnen dicht hequote:
Heette ze Charlene? Want die heb ik een paar keer geveegd.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gorgeous is de op 1 na prachtigste vrouw die ooit bij mijn werk heeft gewerkt (andere locaties meegerekend).
Die van Eindhoven(de mooiste)? Of Gorgeous? Ik denk dat ze allebei geen Charlene heten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heette ze Charlene? Want die heb ik een paar keer geveegd.
Maar je was toch ook binnen?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel maar die is van binnen dicht he
zal ik een poes nemenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik lig nu samen met weekend en de kitzilla op bed.
ik weet niet hoe dat werkt ik heb nog nooit een poes gehadquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja doen, geeft je zo onwijs veel liefde
nee laat maarquote:
Blaze Bayley?quote:
Is toch leuk een kat die bij je chillt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
nee laat maar
overal haren weer
dat is het enige wat ik niet mis aan geen hond meer hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |