Wat zijn er toch geschifte mensen op de aardbol.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ook voor volwassenen trouwens. Je staat ergens op camera zodra je naar buiten gaat. Als je met je kop tegen een lantaarnpaal loopt, een keer verkeerd reageert op straat omdat je een kutdag hebt, als je ineens met spuitpoep wanhopig de bosjes in rent, struikelt over de fret van je buurman, als je een fout maakt in het verkeer, als je door bent gelekt, als er een drankje verkeerd valt en jij raar pratend door een steeg strompelt: je hebt dan kans dat je jezelf ineens terugvindt op Dumpert, Twitter of noem maar op en ineens vindt iedereen iets van je.
Ik ben ooit via social media gedoxxt na iets op mijn werk waar mijn naam bij lekte en ineens stonden er wildvreemden in mijn FB-chat met doodsbedreigingen en ziekten, vond EenVandaag mijn profiel op LinkedIn heel interessant en werd ik door verre familie met dezelfde achternaam benaderd dat zij gebeld waren door boze mensen die op zoek waren naar me.
Vroeger stuurde iemand misschien een boze brief naar je werkgever of moest je rennend/sluipend terug naar huis na schooltijd en dan was het klaar. Nu zitten ze achter je voordeur en sturen je bewerkt fotomateriaal van je. Dan is het als 12-jarige echt een stuk benauwender dan nuchtere veertiger natuurlijk maar het principe is hetzelfde.
Goh, de Jongeren - dat woord komt tegenwoordig ook mijn strot uit 🤮 🤮 Noem de problemen bij de naam en pak dat schorem aan!quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:54 schreef Mubassie het volgende:
Volgens schoolleiders moeten ouders meer verantwoordelijkheid nemen bij het tegengaan van geweldsvideo’s.
Zeg maar hoe. Deze "jongeren" zijn tegenwoordig de baas.
Ja, anti-pesten als vak. Hoe denk je dat dit werkt? Hé jongens en meisjes, niet pesten! Zo, ga nu maar iets voor jezelf doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:19 schreef TokkieFamilie het volgende:
Ik durf de weddenschap wel aan te gaan dat op ELKE school en dus niet op 62 procent van de scholen er mishandeling of minimaal vernedering plaatsvindt. Dat is nog veel schokkender.
Onbegrijpelijk ook dat een maatschappelijk lesvak als anti-pesten niet allang verplicht is gesteld op scholen. Dat ene lesuurtje per week kan al veel ellende voorkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |