abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219895275
Als vegetariër nu serieus zonder kip.

Kip is iets wat overal bij gaat en hoort.

Dan ben je toch wel echt een idioot als je zonder kip door je leven gaat :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  woensdag 21 januari 2026 @ 21:57:30 #2
511688 Funeste
Une clarté cruelle
pi_219895291
Beter dan zonder kop HAHAHAHA
  Moderator / Social Media snolleke woensdag 21 januari 2026 @ 21:58:19 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_219895303
Hun eigen keuze. Hoezo heb je daar last van? Al eten ze stront. Wat boeit mij dat :D
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Social Media snolleke woensdag 21 januari 2026 @ 22:00:29 #4
Belg
pi_219895314
Kip is sowieso zo populair. Alle culturen, nationaliteiten eten kip.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 21 januari 2026 @ 22:12:02 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_219895401
Had laatst nog een paar kipklauwen op. En vandaag vega-kipstukjes in de Chicken Tonight. Ik ben van alle markten thuis.
pi_219896038
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hun eigen keuze. Hoezo heb je daar last van? Al eten ze stront. Wat boeit mij dat :D
Ben je eindelijk uit de kast gekomen met je half roze paarse nichten kleurtje ?!!
pi_219896503
Denken dat je kip nodig hebt voor de smaak van kip.. er zijn nog talloze manieren om de smaak en structuur van kippenvlees te krijgen zonder die beestjes lastig te vallen door ze in een zon-loze wereld te laten opgroeien en ze groeihormonen te geven en andere rommel die wij dan weer eten.

Maja die hebben ze niet overal betaalbaar en dus eten we kip met antibiotica.

Zo ik heb mijn azijn gepist.

Overigen vanavond nog een frans kippetje gekookt.
  Moderator / Social Media snolleke donderdag 22 januari 2026 @ 09:46:59 #8
Belg
pi_219897094
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2026 00:38 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Ben je eindelijk uit de kast gekomen met je half roze paarse nichten kleurtje ?!!
ok ROZEvla
pi_219898920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 07:23 schreef Invisibli het volgende:
Denken dat je kip nodig hebt voor de smaak van kip.. er zijn nog talloze manieren om de smaak en structuur van kippenvlees te krijgen zonder die beestjes lastig te vallen door ze in een zon-loze wereld te laten opgroeien en ze groeihormonen te geven en andere rommel die wij dan weer eten.

Maja die hebben ze niet overal betaalbaar en dus eten we kip met antibiotica.

Zo ik heb mijn azijn gepist.

Overigen vanavond nog een frans kippetje gekookt.
Ik koop kip bij de Turk
  donderdag 22 januari 2026 @ 13:51:13 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219898931
Beter dan zonder pik HAHAHAHA
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: