Precies hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:18 schreef Rockfire het volgende:
Ik denk dat hij daar was voor de Bossche bollen![]()
Dit is Maastricht
Ik had niet heel veel inspiratie na de vorige opgave maar het is toch niet hetzelfde water wat we zien.quote:Op maandag 23 februari 2026 08:18 schreef marcel.de het volgende:
ik heb lang gezocht maar tevergeefs. Tips zijn welkom
Afsluitdijk dacht ik ook meteen maar dat kan niet (mag niet 'hetzelfde water', IJsselmeer, zijn als de vorige opgave, zie hint).quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Afsluitdijk, De Zeeuwse meren, ik ben ook alles al aardig bij langs geweest
Officieel was de vorige opgave het Markermeer, dus dan kan het IJsselmeer welquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Afsluitdijk dacht ik ook meteen maar dat kan niet (mag niet 'hetzelfde water', IJsselmeer, zijn als de vorige opgave, zie hint).
Ik begin me nou af te vragen of het überhaupt een dijk is
Ik dacht nog dat het misschien was omdat technisch gezien de vorige opgave Markermeer wasquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Afsluitdijk dacht ik ook meteen maar dat kan niet (mag niet 'hetzelfde water', IJsselmeer, zijn als de vorige opgave, zie hint).
Ik begin me nou af te vragen of het überhaupt een dijk is
Ik had die helemaal over het hoofd gezien. Breezanddijk en Monument had ik wel bekekenquote:Op donderdag 26 februari 2026 08:54 schreef Rockfire het volgende:
Toch nog een keer de afsluitdijk afgegaan
quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:50 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Officieel was de vorige opgave het Markermeer, dus dan kan het IJsselmeer wel
Jullie hebben -technisch gezienquote:Op donderdag 26 februari 2026 11:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat het misschien was omdat technisch gezien de vorige opgave Markermeer was
quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:54 schreef Rockfire het volgende:
Toch nog een keer de afsluitdijk afgegaan
Ik zou het (afgaande op het kompas) inderdaad ook zweren en idd .... zo'n klein kutstukje wat je zo over het hoofd ziet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik had die helemaal over het hoofd gezien. Breezanddijk en Monument had ik wel bekeken
Ik wist dat ik het gezien had bij het zoeken naar de vorige, maar geen idee meer waarquote:
Sorry was een weekje weg en deze helemaal vergeten.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:00 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben -technisch gezien- allebei gelijk. En @:DikDikkie ook.
[..]
[..]
Ik zou het (afgaande op het kompas) inderdaad ook zweren en idd .... zo'n klein kutstukje wat je zo over het hoofd ziet.
Sorry was een weekje weg en deze helemaal vergeten. Top dat het toch gelukt is. Ik kwam er pas na het plaatsen van de opgave achter dat de rustplaats met het renoveren van de afsluitdijk is vervallen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:00 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben -technisch gezien- allebei gelijk. En @:DikDikkie ook.
[..]
[..]
Ik zou het (afgaande op het kompas) inderdaad ook zweren en idd .... zo'n klein kutstukje wat je zo over het hoofd ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |