Kunnen we onze pensioenfondsen daar op aan spreken om dat ook te doen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:15 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Benieuwd of er veel meer gaan volgen in Europe nu
Macron, Meloni en Starmer zijn er ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekkerevan Merz en von der Leyen richting Trump.
Daddy's Boy zal er vast wel zijnquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Macron, Meloni en Starmer zijn er ook niet
Leuk voor het applaus, maar dit is vooral voor Canada bedoeld. De rest van de wereld kan er niet zo veel mee, de wereldorde bestaat gewoon nog steeds, maar Trump's gestuntel geeft wel veel kansen. Zoals de EU recent met dat verdrag met Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Omdat de speech zo goed is en echt de moeite waard om te lezen, ook in dit nieuwe deel nog even:
De speech van Mark Carney van Canada gister:
[..]
Europa doet slecht. Massa immigratie.quote:
Hahaha jaquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
Trump opent op een bekende wijze. Hij kondigt "fenomenaal nieuws uit Amerika" aan: de Amerikaanse economie presteert volgens hem uitstekend. Hij noemt dat "de snelste en meest dramatische economische comeback uit de geschiedenis van ons land" en haalt uit naar zijn oude rivaal, Joe Biden, zijn Democratische voorganger.
"Mensen doen het uitstekend en ze zijn heel blij met me", zegt hij over gewone Amerikanen. Dat is in tegenspraak met het beeld dat ontstaat uit de peilingen. Veel Amerikanen zijn niet zo enthousiast over de economie als de president.
https://www.nu.nl/buitenl(...)en-aan-zichzelf.html
En Amerika is geweldig. (quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Europa doet slecht. Massa immigratie.
VS is geweldig, economie is beste ooit, door mijn beleid.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:43 schreef xpompompomx het volgende:
Gaat het nog ergens over?
Edit: ik hoor "Biden" alweer vallen![]()
Volgens mij gaat het over niets andersquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
Heeft hij al iets gezegd dat niet gaat over hoe geweldig hij de Amerikaanse economie aangezwengeld heeft en dat hij de allerbeste ooit is?
Ja.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
Heeft hij al iets gezegd dat niet gaat over hoe geweldig hij de Amerikaanse economie aangezwengeld heeft en dat hij de allerbeste ooit is?
doubling en tripling hoe danquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:50 schreef byah het volgende:
Bizar, gewoon een eindeloze brei aan "great" numbers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |