Het mag blijkbaar wat slachtoffers kosten, die kijkcijfers.quote:AVROTROS ziet geen verband tussen arrestatie vrouw en Afghanistan-serie
AVROTROS heeft opnieuw een verklaring uitgegeven over het offline halen van de documentaireserie Hila voorbij de Taliban. De omroep zegt dat er geen aanleiding is om te denken dat er een direct verband is tussen de documentairereeks en de arrestatie van een Afghaanse vrouw die daarin voorkomt. "Het offline halen van de serie betreft een voorzorgsmaatregel, genomen in afwachting van meer duidelijkheid."
Jij hebt meer informatie blijkbaar?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:24 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het mag blijkbaar wat slachtoffers kosten, die kijkcijfers.![]()
Dat ze die vrouw(en) in bescherming hadden moeten nemen en dit nooit zo hadden moeten uitzenden, zullen ze niet snel toegeven.
Afghaanse vrouwen die allerlei, volgens de Taliban illegale, dingen doen herkenbaar en herleidbaar filmen en dat dan de wereld inslingeren, je kunt zelf ook nadenken toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij hebt meer informatie blijkbaar?
Nogmaals. Blijkbaar heb jij direct bewijs dat ze is opgepakt na aanleiding van de documentaire.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrouwen die allerlei volgens de Taliban illegale dingen doen open en bloot filmen en dat dan de wereld inslingeren, je kunt zelf ook nadenken toch?
Nogmaals, blijkbaar kun jij zelf niet bedenken dat dit een enorm domme en onverantwoorde actie was.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nogmaals. Blijkbaar heb jij direct bewijs dat ze is opgepakt na aanleiding van de documentaire.
Moeilijk om je geboorteplaats vast te leggen vanuit de baarmoederquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:31 schreef Koortsdroom het volgende:
Mooie dame. Maar waarom ga je dan in vredesnaam naar zo'n mohammedaans poepgatland vol dieven, verkrachters en moordenaars? Da's toch vragen om problemen
Of erger nog, het wel zag maar het voor lief nam.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:32 schreef Caland het volgende:
Het bevreemde mij ook al bij het kijken van deze (overigens goede) documentairereeks.
Vooral gek dat de maker dit niet heeft zien aankomen.
Uit je reacties blijkt dat je geen bewijs hebt voor jouw bewering omtrent kosten slachtoffers.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nogmaals, blijkbaar kun jij zelf niet bedenken dat dit een enorm domme en onverantwoorde actie was.
Ah, we gaan nu voor laster?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of erger nog, het wel zag maar het voor lief nam.
Uit je reacties blijkt dat jij het totaal verantwoord vond hoe die vrouwen herkenbaar in beeld gebracht werden.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uit je reacties blijkt dat je geen bewijs hebt voor jouw bewering omtrent kosten slachtoffers.
Niet dat ik iets anders had verwacht.
Grapjas. Ken je geen schaamte?quote:
Ik doe nu een aanname: wie zegt dat ze er bezwaar tegen had om zo in beeld gebracht te worden?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uit je reacties blijkt dat jij het totaal verantwoord vond hoe die vrouwen herkenbaar in beeld gebracht werden.
Die vraag kan ik beter aan jou stellen. Zonder enige vorm van kennis iemand beschuldigen dat van het expres veroorzaken van dit drama.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die vraag kan ik beter aan jou stellen. Zonder enige vorm van kennis iemand beschuldigen dat van het expres veroorzaken van dit drama.
Ik dacht eerst dat zij ook EenVandaag presenteerde maar dat blijkt niet het geval te zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
Ik hoop dat ze het bij AVROTROS zelf, wel geloven.
Dit ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij hebt meer informatie blijkbaar?
Dus? Niet naartoe gaan. Wegblijven uit poepgatlanden. Het is daar niet zo veilig als in het ontwikkelde Westen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:32 schreef Filosoofert het volgende:
Moeilijk om je geboorteplaats vast te leggen vanuit de baarmoeder
quote:AvroTros ziet geen verband arrestatie Afghaanse vrouw met documentaire Hila Noorzai: ’Ze kunnen de serie daar niet zien’
(...)
De aan de documentaire meewerkende vrouwen is ter geruststelling verteld dat de serie alleen in Nederland te zien zou zijn, zo erkent de woordvoerder. „Dat klopt. Er zat een Geoblock op en we hebben geen beeldmateriaal via sociale media verspreid. In Afghanistan kon men de serie niet zien.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |