Ik snap wel waarom ze hier boos over word (denk ik) ze krijgt zo het gevoel dat je niet om dr geeft, iets in die richting
quote:En vriendinnen/verliefheden/vrouwen/verloofden?
Op dinsdag 25 februari 2003 01:29 schreef MacBeth het volgende:
Hoeveel verschillende personelijkheden heb je?
En als je van je vrouw afwilt en liever een ander hebt, kun je dat ook gewoon tegen haar zeggen. Want daar komt het gewoon op neer.
quote:Nee, BHFH snapt het. Monogaam bestaat niet en ligt ook niet in de aard van de mens (en dier).
Op dinsdag 25 februari 2003 01:29 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
ik geef haar gelijkooit van monogaam gehoord
.
quote:Niet al te veel:
Op dinsdag 25 februari 2003 01:30 schreef Kang-He het volgende:En vriendinnen/verliefheden/vrouwen/verloofden?
quote:En waar is "hier" ?
Op dinsdag 25 februari 2003 01:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
... Ik heb haar maar direct verteld dat dat hier heel normaal is en dat dat zo in zijn werk gaat, maar echt begrijpen deed ze het niet geloof ik.
...
quote:Lieverd.. VROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!
mannen te slapen... vrouwen..Denk je wat goeds te doen door haar te vertellen dat ze toestemming krijgt met andere mannen het bed te delen, omdat ze zich dan niet zo alleen hoeft te voelen, wordt ze boos..
Ik heb haar maar direct verteld dat dat hier heel normaal is en dat dat zo in zijn werk gaat, maar echt begrijpen deed ze het niet geloof ik.Maar zo raar is het toch niet??? Ik vind dat je je elkaar vrij moet laten als de relatie in een lastig vaarwater, of uitzichtloos is, dan kwel je jezelf niet onnodig. En waarom zal ze boos zijn? ik geef haar toch meer keuzes alleen??
die zijn niet te begrijpen.. al heb je 20 miljard vrouwen voor advies.. de jouwe is net anders
quote:Ach, een ander manier om tegen haar te zeggen dat JIJ wild wilt neuken, toch ??
mannen te slapen... vrouwen..Denk je wat goeds te doen door haar te vertellen dat ze toestemming krijgt met andere mannen het bed te delen, omdat ze zich dan niet zo alleen hoeft te voelen, wordt ze boos..
Ik heb haar maar direct verteld dat dat hier heel normaal is en dat dat zo in zijn werk gaat, maar echt begrijpen deed ze het niet geloof ik.Maar zo raar is het toch niet??? Ik vind dat je je elkaar vrij moet laten als de relatie in een lastig vaarwater, of uitzichtloos is, dan kwel je jezelf niet onnodig. En waarom zal ze boos zijn? ik geef haar toch meer keuzes alleen??
quote:nouja goed het is toch logisch en dan klan ze zich bovendien wat vrijer voelen en misschien haar voordeel uit slaan.... hoeft ze niet persé om mij het te laten! dat is toch juist heerlijk om te horen... wat wil je nou nog meer?
Op dinsdag 25 februari 2003 01:36 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Ach, een ander manier om tegen haar te zeggen dat JIJ wild wilt neuken, toch ??
quote:Ignorance is bliss StrayDog-san.
Op dinsdag 25 februari 2003 01:36 schreef StrayDog het volgende:
Argh.....dat er toch weer mensen serieus gaan reageren
quote:wie zei er dat ik serieus was
Op dinsdag 25 februari 2003 01:36 schreef StrayDog het volgende:
Argh.....dat er toch weer mensen serieus gaan reageren
quote:Verliefd op een meisje van school
Op dinsdag 25 februari 2003 01:33 schreef golfer het volgende:[..]
Niet al te veel:
Ik heb een onmeunig probleem!
En nog wel meer aanwijzingen en dergelijke.
.
quote:GOUD WAARD
Op dinsdag 25 februari 2003 01:40 schreef Grumbit het volgende:
ach ik en mijn vriendin delen onze tijdelijke partners....
[Dit bericht is gewijzigd door StrayDog op 25-02-2003 01:46]
quote:heb jij je geboortejaar wel echt eerlijk ingevuld??
Op dinsdag 25 februari 2003 01:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
nouja goed het is toch logisch en dan klan ze zich bovendien wat vrijer voelen en misschien haar voordeel uit slaan.... hoeft ze niet persé om mij het te laten! dat is toch juist heerlijk om te horen... wat wil je nou nog meer?
quote:Lijkt me niet gek dat ze boos wordt.. geef der groot gelijk ik zou het uitmaken, denk ook dat zij dat gaat doen tja er zijn ook monogane mensen.
mannen te slapen... vrouwen.. Denk je wat goeds te doen door haar te vertellen dat ze toestemming krijgt met andere mannen het bed te delen, omdat ze zich dan niet zo alleen hoeft te voelen, wordt ze boos..
[Dit bericht is gewijzigd door zim_ra op 25-02-2003 01:49]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |