quote:het is ook onbewust..
Op zondag 23 februari 2003 20:43 schreef Aernout het volgende:
Het schijnt een afwijking te zijn, maar ik heb dat echt nog nooit gehad
quote:Er draait een nieuw (sneller) script in de: "oll BHFH topic creation database"
Op zondag 23 februari 2003 21:02 schreef X-Ray het volgende:
Nieuw record topics openen vandaag, BHFH?
quote:Je spreekt hier voor jezelf neem ik aan
Op zondag 23 februari 2003 20:45 schreef xman het volgende:
Kan wel..niemand is 100% hetero of homo.
quote:Ja ik heb dr een reepje ram bijgedaan, BHFH-5.3.2-rev5-dev2 is populairder dan ooit.
Op zondag 23 februari 2003 21:05 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Er draait een nieuw (sneller) script in de: "oll BHFH topic creation database"
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
heb jij die wel eens? Ik droom er vreemd genoeg wel eens van en vind het soms nog wel opwindend ook... maar val normaliter echt alleen op vrouwen en heb geen enkele behoefte aan expirimenteren....maar ongewild komt de gedachte toch wel eens in je op.... wie fantaseert ook wel eens over dezelfde sexe?
quote:Waneer gaan we RC??? dit gaat echt wel lekker verkopen als ie af is met al die fora op het net....Dan vertalen we hem en kunnen we de wereldmarkt op
Op zondag 23 februari 2003 21:09 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ja ik heb dr een reepje ram bijgedaan, BHFH-5.3.2-rev5-dev2 is populairder dan ooit.
.
wel on-topic please..
quote:Dit kun je ook omdraaien.
Op zondag 23 februari 2003 21:28 schreef extreme het volgende:
kan best een interessant onderwerp zijn mensen, persoonlijke mening: juist mensen die erg zeker zijn van hun sexualiteit durven met experimenteren wel eens verder te kijken dan de gebruikelijke mogelijkheden....
Mensen die onzeker zijn, zijn zoekende.
Maar om het ook uit te voeren ben ik toch te truttig...
Die 't Bolke meeting maar vervroegen??
quote:ieder mens is nieuwsgierig, de een komt er alleen makkelijker voor uit dan de ander! sommigen gaan ook expirimenteren!
heb jij die wel eens? Ik droom er vreemd genoeg wel eens van en vind het soms nog wel opwindend ook... maar val normaliter echt alleen op vrouwen en heb geen enkele behoefte aan expirimenteren....maar ongewild komt de gedachte toch wel eens in je op.... wie fantaseert ook wel eens over dezelfde sexe?
quote:Ben nu support for tweakers.net aan het inbouwen, ze kunnen hun lol op!
Op zondag 23 februari 2003 21:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Waneer gaan we RC??? dit gaat echt wel lekker verkopen als ie af is met al die fora op het net....Dan vertalen we hem en kunnen we de wereldmarkt op
Daarna gaan we los
quote:Dat betekent dat je onbewust toch gevoelens voor mannen hebt. Ik droom regelenmatig dat ik met een vriendin aan het seksen ben. Het zal waarschijnlijk nooit gebeuren, maar ik sluit niks uit...
ongewild komt de gedachte toch wel eens in je op.... wie fantaseert ook wel eens over dezelfde sexe?
quote:Wat een kul, keukentafelpsycholoog...
Op maandag 24 februari 2003 00:10 schreef Jummy het volgende:[..]
Dat betekent dat je onbewust toch gevoelens voor mannen hebt.
Ik krijg in dit topic dezelfde gevoelens als in Test hier je gay-gehalte!!...
Nee mannen, niémand is 100% hetro en als je een keer aan een blote vent denkt ben je niét gelijk homo. Stelletje angsthazen!
quote:Nope!!,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |