"Het was een opwelling, edelachtbare!"quote:een lang keukenmes dat de dader van huis had meegenomen.
De meesten spreken prima Nederlands. Met name de eerste generatiequote:Op maandag 19 januari 2026 17:45 schreef torentje het volgende:
[..]
De talen van moslims heb ik nooit kunnen leren, dus ik kan de moslims geen vragen stellen over hun gebrek aan respect voor de Nederlandse normen en waarden.
Invloed? wat voor invloed heb jij op je buren?quote:Op maandag 19 januari 2026 15:33 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zouden die hun invloed toch kunnen gebruiken om ervoor te zorgen dat iedere moslim de Nederlandse normen en waarden in Nederland gaat respecteren?
In dit geval ook een flink mes. Vind ik, dan.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Je kunt er altijd vanuit gaan dat Marokkanen een mes bij zich hebben.
De relatie met de buren is anders dan de relatie tussen mensen met hetzelfde geloof.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Invloed? wat voor invloed heb jij op je buren?
Italië is wel wat gewend met de maffia oorlog en de bommen en driveby shootings door maffia.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:39 schreef Kottnauer het volgende:
Even over die titel “Italië in shock” — is dat echt waar? Ik kan het me niet voorstellen.
In Nederland zijn ook wekelijks steekpartijen waarbij migranten zijn betrokken. Dit wordt wel zoveel mogelijk uit de krant gehouden, want het linkse volk dat de krant nog leest, wil niet worden geconfronteerd met deze pijnlijke waarheid. Het Europese migratiemodel (iedereen is welkom) leidt tot dit soort taferelen. Dat is niets nieuws maar bestaat al tientallen jaren. Als je daarvan nog in shock raakt, ben je niet goed op de hoogte. Europa importeert die cultuur, weloverwogen en opzettelijk.
Selectieve opschoning en vegen vanuit sociaal wenselijk standpunt is op dit forum schering en inslag. Daar heb ik mijn beklag al over gedaan. Bepaalde zaken/feiten mogen schijnbaar niet gemeld worden en dan krijg je ook nog een ban aan je broek, zonder onderbouwde motivatie. Wat dat betreft volgt Fok de trend in de samenlevingquote:Op maandag 19 januari 2026 21:10 schreef SpaceOddity het volgende:
Nogal kleinzielig en betreurend overdreven politiek incorrect van de mod(s) dat mijn reactie waarin ik het heb over cultuurverschillen waarbij er een verschil bestaat tussen de motivaties en rechtvaardigingen voor initiërend ( en gerelateerd eer) geweld, uit is gegumd.
TS noemt het geweld bizar. Terwijl er culturen bestaan waarbij dergelijk geweld -voortkomend uit gebrek aan zelfreflectie, angst voor gezichts verlies en het gekwetste ego- helemaal niet zo bizar is, en veel, veel vaker voor komt dan bij ''ons''.
Wat ik dan weer wel bizar vind is dat ''wij'' deze cultuur letterlijk met busladingen tegelijkertijd importeren.
En nog meer bizar is dat, wanneer je hier op wijst, men je vervolgens monddood probeert te maken.
Door bijvoorbeeld als mod zijnde snel op de delete knop te drukken om een ''ongewenste'' reactie weg te werken.
Ga zo door en tzt ook bij U in Uw theater. Tenminste, dat hoop ik. Zolang ik het maar niet in die van mij zie gebeuren.
Misschien AV? Dat zie je niet aan 't bier.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon in het cafe , jonge Marokkanen die gewoon een biertje dronken. Mijn buurman was een Afghaan en die stond er op zijn balkon wel eens een te drinken. Het is denk ik maar net hoe serieus je je geloof neemt.
Nee, gewoon van de tap, zelfde als wat ik dronk. Was in een buurtcafe en we zaten een potje te kaarten. Twee Marokkanen die bij mij in de buurt woonden, die wel naar de moskee gingen, maar het dus niet zo nauw namen met de regels. En zo zullen er genoeg zijn denk ik. Ik weet niet of de regels van de islam ook iets zeggen over drugsgebruik, maar ik kan je wel vertellen dat heel veel jonge Marokkanen blowen, alleen al in mijn appartementcomplex ken ik er meerdere die wel van een jointje houden.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien AV? Dat zie je niet aan 't bier.
Die maffia maken gewoon gebruik van de migranten voor de drugshandel. Voor hun de ideale drugsdealertjesquote:Op maandag 19 januari 2026 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Italië is wel wat gewend met de maffia oorlog en de bommen en driveby shootings door maffia.
Ik snap ook niet dat een Italië ooit is geraakt in een situatie dat ze last hebben van nog vervelender volk en dat diezelfde maffia dat maar laat gebeuren.
Uiteindelijk ook gewoon oude lafaards dus.
Marokkaanse dames (degene die ik ken ) spreken ook gewoon (bijna accentloos) Nederlands.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
De meesten spreken prima Nederlands. Met name de eerste generatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |