Deze middag zou ik naar doe-het-zelf zaak rijden. Zullen ze wel hebben zeker. En met ontvetten is afwassen met dreft voldoende of een beetje alcohol ofzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Transparante epoxylijm 2-componenten.
Heel goed ontvetten vooraf.
Alcohol / IPA want dat laat (vrijwel) geen residu achter.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deze middag zou ik naar doe-het-zelf zaak rijden. Zullen ze wel hebben zeker. En met ontvetten is afwassen met dreft voldoende of een beetje alcohol ofzo?
Bij de buurvrouw als het donker is?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
brievenbus van buurvrouw:
Er zit daar zo'n geel/oranje plastiekje aan.
Ik weet niet of ik die ergens apart kan halen
Zou wel opvallen he als zij er geen heeft en ik weer welquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Bij de buurvrouw als het donker is?
Denk wel dat ze het merkt als d'r gleuf weg is.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wel opvallen he als zij er geen heeft en ik weer wel
Daarom eerst een tijdje koud leggen, of je gaat iets verderop boodschappen doenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wel opvallen he als zij er geen heeft en ik weer wel
Wel met masker in geval van deurbelcamera's!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Daarom eerst een tijdje koud leggen, of je gaat iets verderop boodschappen doen
Omdat het w.s. een appartement is met gedeelde voordeur en dan wordt je post ontvreemd omdat alles dan in 1 brievenbus gaat. Althans dat denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom heb je geen brievenbus in je voordeur? Zodat je niet 5xper dag naar buiten moet en met een sleutel die bak openmaken om te zien of er post is.
Raar verhaal want het is een huurwoning zegt hij, in dat geval moet de verhuurder zorgen voor een algemene brievenbusquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Omdat het w.s. een appartement is met gedeelde voordeur en dan wordt je post ontvreemd omdat alles dan in 1 brievenbus gaat. Althans dat denk ik.
Raar verhaal. Want ze hebben zo te zien een aparte brievenbus...quote:Op zondag 18 januari 2026 18:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Raar verhaal want het is een huurwoning zegt hij, in dat geval moet de verhuurder zorgen voor een algemene brievenbus
Heb precies uitgevoerd wat je gezegd hebt en het zit stevig vast.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Transparante epoxylijm 2-componenten.
Heel goed ontvetten vooraf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |