Ik heb dus aanstaande vrijdag een date met een heel leuk meisje. Ik ben niet zenuwachtig en hoef ook geen advies, ook geen tips wat ik in vredesnaam moet doen of waar ik heen moet gaan, en al zeker niet hoe ik het tijdens de betreffende avond aan moet pakken.
Dank U voor het lezen van mijn lame topic.
quote:Dank je.
Op dinsdag 25 februari 2003 00:36 schreef Angeles het volgende:
Okee, leuk voor je.
quote:Happy thoughts...
Op dinsdag 25 februari 2003 00:38 schreef Roellio het volgende:[..]
Dank je.
Ik denk, ik deel mijn blijdschap in R&P. Met iedereen !!!
Ik voel een hele sterke positieve straling uit dit topic voort komen
hoop dat bij jou meer succesvol is.
Succes dan mar, naamgenootje
quote:Je weet dat dit een lame topic is he?
Op dinsdag 25 februari 2003 00:34 schreef Roellio het volgende:Dank U voor het lezen van mijn lame topic.
Def
ps. Sweethard, je date liet je gewoon in de kou staan??
En veel plezier vrijdag.
We hadden om 22:00 u. afgesproken, ik mezelf helemaal de pleuris gefietst want ik was weer veel te laat weggegaan.
Kom ik om 22:10 u. in het cafe waar we hadden afgesproken, was ze er nog niet. Achterin zag ik een bekende die ik al een tijd niet gezien had dus daar maar even een praatje mee gemaakt. Omstreeks 22:15 kwam ze binnen, drinken gehaald en aan een tafeltje gaan zitten.
Gezellig zitten ouwehoeren, biertje/wijntje gedronken. Rond een uur of 12 moest zij even pinnen, ik ben even meegelopen. Op de terugweg kwamen we langs een ander kroegje, daar naar binnen gegaan, weer leuk zitten praten. Nou ja, zo omstreeks 01:00 u. werdt het eigenlijk steeds meer , gezoend, drankje opgedronken en nog een half uurtje buiten gewandeld en gepraat, weer het eerste kroegje in, tot sluitingstijd. Daarna 't meisje naar huis gebracht (Wel 2 minuten lopen
). Bij haar voor de deur nog uitgebreid afscheid genomen en aanstaande vrijdag gaan we weer uit.
quote:Een paar in hun coconnetje.
Op dinsdag 4 maart 2003 21:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Dus niet iemand van Fok ?... Cool man, heb je nu veel vlindertjes in je buik, of zitten er nog een paar in hun coconnetje ?
En nee, niemand van Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |