Deze heeft haar derde vermissingstopic al.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
En geen amberalert, heel verdacht dit
4e volgens mij zelfsquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze heeft haar derde vermissingstopic al.
Ik had hem expres niet in de OP gezet, wel in de link van de politie.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
(als ze gevonden is, zal deze foto ook niet meer getoond worden)
Als je de foto van de politie website gebruikt, zal deze vanzelf weggehaald worden als ze gevonden is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had hem expres niet in de OP gezet, wel in de link van de politie.
Ok, weer wat geleerd. Ik dacht dat de mods dat moesten doen per topic.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als je de foto van de politie website gebruikt, zal deze vanzelf weggehaald worden als ze gevonden is.
minstensquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze heeft haar derde vermissingstopic al.
Als ze nou even 5 jaar doorzet in die kliniek, dan mag ze zo vaak weglopen als ze zelf wilquote:Op donderdag 15 januari 2026 19:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kan kloppen, het is wel een doorzetter.
Duurt nog even voor ze 18 is dus die gaan we nog wel vaker voorbij zien komen.quote:
Ohja volgens mij had ik het vorige topic geopend....quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
https://www.politie.nl/ve(...)6/januari/2026012281
(als ze gevonden is, zal deze foto ook niet meer getoond worden)
Volgens mij woont ze niet in Emmen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Eerst werd ze vermist in maarsbergen, nu in Emmen?
Overgeplaatst naar een andere instelling?
Ze liep toch steeds richting Assen of was dat een ander meisje?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Eerst werd ze vermist in maarsbergen, nu in Emmen?
Overgeplaatst naar een andere instelling?
Ben je serieus? @mailyquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:09 schreef Durmada het volgende:
Nog geen amber-alert gehad. Terwijl een vermissing wel wat serieuzer is dan een stroomstoring.
Nee hoor er staat alleen dat ze gezien is bij de bioscoop hier.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier staat van wel.
https://www.drentsnieuws.(...)n-ons-zorgen-om-haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |