Zo het is al weer even wat jaren geleden dat ik een topic aan heb gemaakt dus het werd een keer tijd.
Nou weet ik dat er al een VS topic bestaat maar ik wil in dit topic wat dieper in gaan op bepaalde punten wat ik ook al in het NWS topic over de minesota Ice shooting heb aangehaald.
Zoals velen mij wel herinneren ben ik totaal geen fan van trump, eerlijk gezegd ben ik totaal geen fan van Murica omdat beide Kampen, blunders maken en liegen en ronduit debiel gedragen.
VS is zoals ik me vanuit de jaren 90 goed herinner the best country in the world!
--- KUCH---
de media Bullshit, hoe wat en waarom.
laten we eerst even goed onderschied maken tussen de nieuws zenders.
![mediabiascharts-2048x1067.png]()
Dit is een oud plaatje en je kan nu de BBC volledig naar links plaatsen!
Elke zender heeft tegenwoordig zijn eigen politieke agenda, in het verleden bracht men gewoon het nieuws en veel meer neutraal dan wat het nu is!
Persoonlijk kijk ik nu meer naar youtubers die hun mening geven over het laatste nieuws of lokale reporters veelal mensen van youtube of twitter,en zelfs hier op fok NWS, om zo een zo goed mogelijk beeld te krijgen!
2 politieke youtubers zijn.
Asmongold Centraal/ rechts
Hasan Piker Links
ik volg beide om een zo goed mogelijke conclusie te trekken wat er gaande is in de wereld.
Waarom is dit zo belangrijk, vooral de huidige dag.
En nu neem ik de situatie die zich iets meer dan een week geleden afspeelde In minesota en het optreden van ICE waarbij dus een burger doodgeschoten werd.
Waarom is dit een enorm goed voorbeeld van politiek geneuzel.
Linkse zenders noemen het moord.
Rechtse Zenders noemen het zelf verdediging!
Nu het belangrijkste van het hele geneuzel, waarom was ICE daar?
een Youtuber genaamd
Nick Shirley (rechts) was daar net voor kerst samen met een inwoner (David) van Minesota omdat vlak daarvoor bekend werd dat er miljarden waren verdwenen was vanuit de staatskas, hij kwam er achter dat er een heel web van geld ging verschillende bedrijven van (grotendeels) Somaliers .
wat voor bedrijven hebben we het over Taxi bedrijven, healthcare en daycare centres.
David, vond het namelijk heel gek omdat hij tegenover een Daycare centre had gewerkt maar in de jaren dat hij er werkte had hij nog nooit een kind daar naar binnen zien gaan en ging hij elf op onderzoeek uit en nadat hij eerst zelf een paar van die bedrijven had bezocht ging hij samen met deze Youtuber verder op onderzoek en zodoende kwam er meer en meer aan het licht, zelfs tot aan de Politieke top van de staat zelf.
Het eerste Filmpje kwam op Twitter en verspreide zich in een rap tempo, en ook de FBI en andere overheids instanties hadden besloten om daarom honderden Special agents en Ice agents naar de staat zelf te sturen voor dit onderzoek.
ICE had al een slechte naam en dit kwam grotendeels door Links politiek die namelijk het volgende woord NOOIT gebruiken..
ILLEGAAL, waarom is dit belangrijk?
mensen die legaal in een land verblijven en mensen die dit niet zijn, Links gebruikt het woord legaal niet of amper waardoor het een vertekend beeld geeft over ICE.
ICE schopt al jaren onder verschillende regeringen mensen weer de grens over terug naar hun eigen land, onder Obama Links werd een record aantal illegalen het land uitgezet, er was amper of geen kritiek over de methode of het aantal wat uitgezet was zelfsniet uit het republikeinse kamp.
Nu is dat compleet 180% gedraaid dit kan je mooi zien als je bijvoorbeeld een linkse zender (youtube) er bij pakt en je zoekt op migratie, het woord illegaal is gewoon volledig verdwenen in de loop der jaren.
Dan de protesten zelf, er zijn er een paar honderd geweest in de afgelopen jaren vooral Pro palasteinse protesten anti ICE anti Israel en ga nog maar even door.
veel van die protesten zit een complete organisatie achter en veel van deze mensen die deelnemen aan de protesten krijgen er zelfs voor betaald. (dit is speculatie)
En nu de reden waarom ik het hier post!
er is dus een complete shift in de politiek niet alleen in de VS maar veel westerse landen, GB Sweden Nederland en andere landen zijn behoorlijk veranderd in de loop der jaren, voor mensen die misschien rond dezelfde leeftijd zijn als ik zullen dit vast wel hebben opgemerkt.
Wat ik vermoed, is het volgende en nu slaan we een compleet andere weg in religie!
We gaan even ver terug de tijd in naar 7 January 2015 de Charlie Hebdo shooting..
Waarom vind ik deze zo belangrijk, de wereld was geschokt door deze gebeurtenis en er waren vele vreedzame protesten waarbij mensen een pen omhoog hielden om zo het vrije woord aan te duiden!
Het vrije woord, kritiek op de Islam, ik kan mij nog herinneren dat begin 2000 er kamer vragen waren over hoofdoekjes bij de Hema en Albert Hein, dat is niet meer het geval, en wat mij op valt is dat er in het verleden amper een moskee was mensen Moslimns moesten vaak tientallen kilometers rijden voor een moskee en nu zijn er vaak meerdere moskee's in een stad het aantal moslims groeit, en niet zo'n beetje ook.
Islamofoob - dit debiele woord is pas de laatste jaren veel meer gebruikt, ik kan me niet heugen dat ik dit ooit voor 2010 heb gehoord.
Door links word je namelijk behoorlijk afgestraft als je ook maar een beetje kritiek hier op uit.
je word al snel weg gezet als nazi of fascist als je ook maar een beetje kritiek uit.
Veelal word dit tegen je hoofd geslingerd door een zogenaamde Karin, herkenbaar aan neusring paars gekleurd kort kapsel van lesbo en liberaal.
Ok weer even terug on topic, wat heeft dat nou te maken met Islam, ik heb zo het idee dat de Islam meer voet aan de grond wil krijgen in Europa en andere westrse landen.
Op zich heb ik weinig pronlemen met deze religie op een aantal punten na.
En dit is naar mijn mening de belangrijkste die veel mensen over het hoofd zien en de grootste reden waarom deze religie groeit.
Trouwen, als Moslim man mag je trouwen met zowel Christenen als Joden, het is niet verplicht dat zij zich bekeren.
Als moslim vrouw mag je NIET trouwen met een Christenen of een Jood de erpsoon in kwestie moet zich eerst bekreren.
Zodoende groeit de religie, en vooral in Moslim landen is dit ingesteld als wet kijk maar naar midden oosten pakistan indonesie etc, dus in de loop der tijd zal dit aantal onzettend gaan groeien!
Ok maar wat heeft dit nu met de politiek te maken, wat ik vermoed is dat rijke moslim instanties dus in feite overal achter zitten om zodoende de weg vrij te maken voor het westen.
Een zogenoemde complete infiltratie men laat links en rechts met elkaar bakkeleien terwijl dus de derde partij deze religie langzaam het westen overneemt.
Wat denken jullie.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!