We hoeven er ook niet op te hopen dat die ooit nog weg gaan. Maar wat we wel kunnen doen is zorgen dat we hun parasitaire leefwijze niet steunen. Dus:quote:Op maandag 19 januari 2026 07:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan nooit meer weg. Vanochtend de beelden van rellende marokaanse voetbalsupporters en de shit die ze afbreekten stemden me even treurig.
Dit gaat nooit meer weg.
Ik zal wel in een ander deel van het land wonen, want als ik met de bus ga, zie ik meeste mensen toch wel de buschauffeur groeten.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:06 schreef DoubleDip het volgende:
Nee je bent niet de enige.
In de trein met je klote TikTok filmpjes met geluid aan zonder oortjes. Als een zombie de bus in stappen (hallo daar zit iemand, zeg je nog ff goedemorgen of tong verloren soms?). Alleen maar appen en Tiktokken maar o jee bellen is eng!! Domme selfies nemen en alles voor de likes! Fuck de rest!!!
Stiekem is iedereen gewoon een zolderkamerautist.
En in Friesland zeggen ze “Bedankt!” bij het uitstappen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik zal wel in een ander deel van het land wonen, want als ik met de bus ga, zie ik meeste mensen toch wel de buschauffeur groeten.
Ja dat doen sommige hier in Utrecht ook. Je zou bijna denken dat het overal nog wel zal gebeurenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En in Friesland zeggen ze “Bedankt!” bij het uitstappen.
quote:Op zondag 18 januari 2026 23:06 schreef DoubleDip het volgende:
Nee je bent niet de enige.
In de trein met je klote TikTok filmpjes met geluid aan zonder oortjes. Als een zombie de bus in stappen (hallo daar zit iemand, zeg je nog ff goedemorgen of tong verloren soms?). Alleen maar appen en Tiktokken maar o jee bellen is eng!! Domme selfies nemen en alles voor de likes! Fuck de rest!!!
Stiekem is iedereen gewoon een zolderkamerautist.
Ik woon in Zoetermeer en daar heb ik vorige week de buschauffeur begroet die teruggroette.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik zal wel in een ander deel van het land wonen, want als ik met de bus ga, zie ik meeste mensen toch wel de buschauffeur groeten.
Wat heeft dat met moslims te maken? Die kneuzen noemen zich moslim als het ze uitkomt terwijl ze ondertussen rellen, op Nederland spugen en nergens respect voor hebbenquote:Op maandag 19 januari 2026 07:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan nooit meer weg. Vanochtend de beelden van rellende marokaanse voetbalsupporters en de shit die ze afbreekten stemden me even treurig.
Dit gaat nooit meer weg.
Tenzij we weer gaskamers gaan inzetten maar dat zie ik niet meer gebeuren.
Misschien is dat wel het verschil. Ik woon in de Randstad (Rotterdam) en ja... ik merk dat het sociale echt wel achteruit gaat en dat vind ik best jammer. Iemand gedag zeggen op straat doe ik al tijden niet meer. Ik voelde me altijd lullig als mensen niks terug zeidenquote:Op maandag 19 januari 2026 21:54 schreef StateOfMind het volgende:
Merk het vooral aan de kleine dingen, tenminste als ik in de stad kom.
Woon zelf in een piepklein dorpje op het platteland en daar groet en helpt men elkaar gewoon.
Maar in de stad merk je de laatste jaren steeds meer en meer egoïstisch en asociaal gedrag.
De auto gewoon op invalide parkeerplaatsen zetten, of bij een parkeerplaats voor electrische auto's, te beroerd zijn om het winkelwagentje weer netjes terug te brengen, midden op straat/de stoep/gangpad in supermarkt blijven staan om te kletsen, rotzooi op straat gooien en niet in een afvalbak.
Dat soort fratsen.
En ook in bossen en natuurgebied.
Ik lijk tegenwoordig een van de weinigen te zijn die de hond netjes aangelijnd houdt, als dat aangegeven is.
Als dat het geval is, is dat met een reden.
En ook stukken die afgezet met een hekje met een bord daarbij dat dat gedeelte een kwetsbaar stukje natuurgebied en dat je het daarom niet mag betreden.
Zat mensen die er schijt aan hebben en daar lekker gaan picknicken met het gezin.
Goed voorbeeld ook voor de kinderen.
Ik noem 0 keer moslims?quote:Op maandag 19 januari 2026 21:59 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met moslims te maken? Die kneuzen noemen zich moslim als het ze uitkomt terwijl ze ondertussen rellen, op Nederland spugen en nergens respect voor hebben
Rotterdam was twintig jaar terug ook al een vies junkiehol.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het verschil. Ik woon in de Randstad (Rotterdam) en ja... ik merk dat het sociale echt wel achteruit gaat en dat vind ik best jammer. Iemand gedag zeggen op straat doe ik al tijden niet meer. Ik voelde me altijd lullig als mensen niks terug zeidenMet iemand socializen doe ik ook graag, bekende of onbekende. Maar ik het het gevoel dat ik tegenwoordig de enige ben. Althans, hier.
Dit is waarschijnlijk niet wat veel mensen hier willen horen, maar in mijn ervaring zijn het de allochtonen die sociaal gezien nog wel wat sterker zijn dan de niet allochtonen. Maar gezellig zoals je inderdaad zegt, nee.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:51 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Rotterdam was twintig jaar terug ook al een vies junkiehol.
Dat is min of meer altijd al een tokkie/allochtonen spawnpoint geweest. Idem ditto trouwens voor Den Haag en Amsterdam, het zijn nooit écht gezellige plekken geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |