Je hebt helemaal gelijk, zonder burka kan je de straat niet meer op.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:37 schreef Koortsdroom het volgende:
Wat mij opvalt is de 'gelatenheid'
Meisje van 17 vermoord door iemand die hier nooit had moeten zijn?
Nederland doet niets.
Onze landgenoten afgeslacht in de Utrechtse tram?
Nederland doet niets.
Een filmmaker van zijn fiets geschoten door iemand die de sharia wil invoeren?
Nederland doet niets.
Nou ja, Nederland doet wel iets.
Op de bank neerploffen en Netflix kijken.
En maar hopen dat hun geliefden niet de volgende zijn
Deze casussen komen juist opvallend veel in het nieuws vergeleken met 'vergelijkbare' moordenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:37 schreef Koortsdroom het volgende:
Nederland doet niets.
Nederland doet niets.
Nederland doet niets.
Misschien in een dorp naast Doetinchem.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, zonder burka kan je de straat niet meer op.
Wat heb jij concreet gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:37 schreef Koortsdroom het volgende:
Nederland doet niets.
Nederland doet niets.
Nederland doet niets.
Klopt, we hebben inmiddels hele wijken waar nauwelijks nog een echte Nederlander woont, maar het is natuurlijk makkelijker om er schijtlollig over te doen, alsof het je niets kan interesseren. Je moet natuurlijk wel boven de zorgen van het ordinaire PVV plebs staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:37 schreef Koortsdroom het volgende:
Nederland doet niets.
Nederland doet niets.
Nederland doet niets.
Hier maak ik me zorgen om. Meer individualisme > minder neiging je eigen club te verdedigen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:06 schreef mschol het volgende:
echter is het wel zo dat er meer indidualisme is imho
Nu is zo'n opmerking nog sarcastisch. In de toekomst zullen vrouwen in grote steden een hoofddoekje dragen omdat ze geen zin hebben steeds in het gezicht te worden gespuugd of anders te worden lastiggevallen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:01 schreef Document1 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, zonder burka kan je de straat niet meer op.
In welk kut gehucht woon jij? Uberhaupt ooit met een moslim gesproken? Het is vast een verrassing voor je maar 99% zijn niet veel anders dan Harrie of Ans.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:47 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Nu is zo'n opmerking nog sarcastisch. In de toekomst zullen vrouwen in grote steden een hoofddoekje dragen omdat ze geen zin hebben steeds in het gezicht te worden gespuugd of anders te worden lastiggevallen.
Dat denk je ook echt hequote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:12 schreef Document1 het volgende:
Het is vast een verrassing voor je maar 99% zijn niet veel anders dan Harrie of Ans.
In kut gehucht heb je tegenwoordig ook genoeg statushouders wonen, kom met een beter argument dan "je hebt vast nog nooit met een moslim gesproken". Er zullen heel weinig Nederlanders zijn die anno 2026 geen negatieve ervaringen met Moslims kennen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
In welk kut gehucht woon jij? Uberhaupt ooit met een moslim gesproken? Het is vast een verrassing voor je maar 99% zijn niet veel anders dan Harrie of Ans.
Maar wat heb je zelf nou concreet gedaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:19 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Hier maak ik me zorgen om. Meer individualisme > minder neiging je eigen club te verdedigen.
Sommige Nederlanders zien geen dreiging omdat ze zich nog vastklampen aan 'wij zijn met meer'. Maar dat zijn vooral ouderen. Weinig nieuwe aanwas.
Intussen zijn er een miljoen moslims in Nederland. 'Maar' een miljoen, maar ze hebben wel een extreem hoge 'ingroup preference', zij zullen hun eigen club ALTIJD verdedigen. Kijk maar naar de pro-Hamas demonstraties.
Komen Nederlanders genoeg voor zichzelf op om te blijven bestaan, of gaan we als een nachtkaars uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |