abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2026 @ 11:43:38 #51
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219839268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 11:18 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
Inderdaad, en vooral dat kinderen mogen ervaren dat pesten (juridische) consequenties heeft!

Die ouders hadden ook allang moeten weten wat hun dochter doet. Er waren notabene videobeelden daarvan! Dus dan hadden die ouders allang kunnen ingrijpen, en als ze het niet alleen konden instanties kunnen inschakelen.
Zou vaker moeten gebeuren. Het is eigenlijk iemand dusdanig lastig vallen dat je psychische schade aanricht.
pi_219839284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 07:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Wat een kut excuus. Zo krijgt een pestkop meteen een goede levensles. Er zitten consequenties aan je daden.
Dit dus.

"Het is maar een kind" Ja ook kinderen kunnen geweld gebruiken zo leest de situatie in de uitspraak. Vind het nog vrij mager allemaal. Een summiere 'foei' en door.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219839320
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 11:43 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Zou vaker moeten gebeuren. Het is eigenlijk iemand dusdanig lastig vallen dat je psychische schade aanricht.
Ja, precies.

Ik ben vroeger ook weleens (ernstig) gepest en als ik dan naar de politie ging zeiden ze: Los het zelf maar op. We hebben het druk. De school moet het oplossen.

Misschien is dat laatste wel waar, maar ik ging juist uit wanhoop naar de politie omdat de school(leiding) niks deed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')