Yes goed!quote:
Dat kloptquote:
Hier dan het punt. Andere vraag kan altijd nogquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is volgens mij de eindmonoolg van Rutger Hauer in Blade Runner.
Zijn volgens mij voorzitters van de vvd, maar ik weet niet wie dat nu is!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:55 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Wie is de laatste in dit rijtje?
Mr. Jan (J.H.C.) van Zanen
Mr. Fred (G.J.) de Graaf
Mirjam (M.M.) van 't Veld
Bas (H.B.) Eenhoorn
????
Ik heb het opgezocht en inderdaad burgemeesters van Amstelveen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 06:32 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
@:FireFox1 beter een nieuwe vraag doen, deze is misschien te obscuur. En je had de andere wel goed.
Oh, ik weet serieus dat dat Tjapko Poppens is omdat ie eerder burgermeester was van Wijk bij Duurstede.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:54 schreef DTF het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en inderdaad burgemeesters van Amstelveen.
Tjapke nog iets heet die nu.
Ik heb jarenlang in Amstelveen gewoond dus vandaar dat ik het wistquote:Op donderdag 19 februari 2026 12:54 schreef DTF het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en inderdaad burgemeesters van Amstelveen.
Tjapke nog iets heet die nu.
Stand topic 3381quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Iets minder obscuur gelukkig!Den Uyl.
Ja dat zijn de volledige namen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:30 schreef marcel.de het volgende:
Who are the Mythbusters; here are Jamie Heinemann en Adam Savage
(en idd Kari Byron en die gast Bobby of Billy ofzo)
Jamie met de sik en de baret en Adam die zijn wenkbrauw weg explodeerde![]()
Ja was gaaf. Alleen de tussenstand loopt een beetje scheef.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat zijn de volledige namen.Legendarische show. Veel is terug te zien op YouTube.
Stand topic 3381
mitt 7
Quyxz_ 3
Berkery 1
DTF 1
Bargehassus 2
Starflyer 2
pipster 1
Burnett 2
FireFox1 3
Opzoeknaarvrienden 1
Yes ! Goedquote:
Foutje, excuus! Per ongeluk jouw punt aan mitt gegeven, dus mitt heeft er nu nog een te veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 06:44 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Ja was gaaf. Alleen de tussenstand loopt een beetje scheef.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |