Heftig incident, ken jij iemand die voldoet aan de beschrijving, deel het dan met de politie!!!quote:APELDOORN - In Apeldoorn is maandagavond een explosief afgegaan bij een woning aan de Kruizemuntstraat. Dat gebeurde rond 21.00 uur.
Getuigen hoorden een knal, waarbij er schade aan de voordeur van de woning ontstond, maar niemand gewond raakte. Ook zagen getuigen een verdachte te voet vluchten vanaf de Kruizemunstraat naar de Tormentilstraat.
Toen de politie de melding kreeg, hebben agenten in de omgeving van de Kruizemuntstraat gezocht naar een verdachte, maar zij troffen niemand aan. De politie doet nu buurtonderzoek en onderzoekt wat de aanleiding was en om wat voor explosief materiaal het ging.
De verdachte had een capuchon op. Als er mensen zijn die iets opvallends hebben gezien, camerabeelden hebben of iemand hebben zien wegrennen rond 21:00 uur, dan komt de politie graag met hen in contact.
Hij kon zeker zijn scooter niet vinden.quote:Ook zagen getuigen een verdachte te voet vluchten vanaf de Kruizemunstraat naar de Tormentilstraat.
Echt hè?! Ik lees geen enkele verwijzing naar de VS. Over welk 3e wereldland gaat dit eigenlijk? Ik wil gewoon nieuws over de VS lezen en wel nu!quote:Op woensdag 14 januari 2026 00:47 schreef myShizzle het volgende:
Geen topic waard.
Kun je net zo goed topics openen als
'vrouw vergeet pinpas'
Hiermee ga ik niet akkoordquote:
Ik vermoed enig eigenbelang in deze...quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hiermee ga ik niet akkoord
Een capuchon dient ter bescherming van kou, regen en wind
Moet je die tronie zien.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vermoed enig eigenbelang in deze...
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hiermee ga ik niet akkoord
Een capuchon dient ter bescherming van kou, regen en wind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |