De wetenschap van de dikke duim.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:03 schreef damsco het volgende:
Vrouwen zijn van nature meer gevoelig voor naïeve ideeën. Vaak zie je dat extreemlinkse mannen ook meer vrouwelijk zijn in doen en laten. Mannen met verhoogde oestrogeenlevels zijn ook vaker linksgeoriënteerd. Kunnen ze dus niks aan doen.
Que?quote:Op zondag 18 januari 2026 17:03 schreef damsco het volgende:
Vrouwen zijn van nature meer gevoelig voor naïeve ideeën. Vaak zie je dat extreemlinkse mannen ook meer vrouwelijk zijn in doen en laten. Mannen met verhoogde oestrogeenlevels zijn ook vaker linksgeoriënteerd. Kunnen ze dus niks aan doen.
Vrouwen zijn over het algemeen gesproken zachtaardiger en tonen meer empathie. Dat kunnen hele goede eigenschappen zijn, maar niet in alle omstandigheden.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:03 schreef damsco het volgende:
Omdat vrouwen superemotioneel zijn. Voor je het weet pakken ze een of ander land af uit jaloezie of starten ze weer een oorlog.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:27 schreef mokjefodder het volgende:
waarom denk je dat er letterlijk geen land ter wereld is opgebouwd en geleid door een dominant vrouwenbestuur?
in de geschiedenis gewoon nooit
wel her en der hele goede vrouwelijke leiders, maar niet met als basis een totaal vrouwelijk machtssblok
I like the ironyquote:Op zondag 18 januari 2026 20:41 schreef Funeste het volgende:
[..]
Omdat vrouwen superemotioneel zijn. Voor je het weet pakken ze een of ander land af uit jaloezie of starten ze weer een oorlog.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 18 januari 2026 20:39 schreef RotatoR het volgende:
De dames in kwestie hebben een boodschap voor de mannen in dit topic:
[ x ]
Het is dan ook het onderwerp van dit topic.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:06 schreef Monolith het volgende:
Dit topic laat in ieder geval mooi zien wat er van je terechtkomt als je in een internetfuik belandt en elk contact met de realiteit verliest.
Wel een classic dit. "Collega-homo" vond ik nog het leukst.quote:
Zelfs als een vrouw labiel zou zijn, blijft zij nog altijd behandelbaar vanwege haar beperkte kracht, anders dan de werkelijk gevaarlijke, verdwaalde labiele leiders.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:41 schreef Funeste het volgende:
[..]
Omdat vrouwen superemotioneel zijn. Voor je het weet pakken ze een of ander land af uit jaloezie of starten ze weer een oorlog.
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat een Nederlandse blanke vrouw ervoor zou kiezen om haar bloedlijn te eindigen om een halfbloed kind op de wereld te zetten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:35 schreef Alpha0 het volgende:
De reden dat vrouwen pro migratie zijn is dat het de hoogste garantie geeft dat er geen inteelt plaatsvindt. Het is niet handig als een vrouw zich voortplant met een familielid, maar het is ook niet verstandig dat een vrouw zich voorplant met iemand die op haar familie lijkt. Een vrouw wilt dus iemand die er totaal anders uitziet dan haar want dat geeft de hoogste garantie op een afwijkend genenpakket en dus de laagste kans op inteelt. Het is niet voor niets dat de blonde vrouw helemaal kwijlt bij een Indonesisch man of arabier. De multi-culturele samenleving is eigenlijk 1 grote datingshow voor Hollandse vrouwen. Dus vrouwen zijn links, want links beloof ons de multi-culturele heilstaat.
Uiteindelijk wordt Nederland het Brazilië aan de Noordzee. Je doet er niks tegen ben ik bang.
Wat een stuk meer over jou zegt, dan over die vrouwen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat een Nederlandse blanke vrouw ervoor zou kiezen om haar bloedlijn te eindigen om een halfbloed kind op de wereld te zetten.
En andersom?quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat een Nederlandse blanke vrouw ervoor zou kiezen om haar bloedlijn te eindigen om een halfbloed kind op de wereld te zetten.
Kun je er met je hoofd wel bij dat een Nederlandse blanke man ervoor zou kiezen om zijn bloedlijn te eindigen om een halfbloed kind op de wereld te zetten?quote:
Niet iedereen vindt raszuiverheid een doorslaggevende factor bij partnerkeuze, dat is voor veel mensen een wat achterhaalde gedachte.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Alleenstaande moeders worden gewoon onderhouden door de staat, (=de belastingbetaler). Uiteindelijk draait de hardwerkende blanke man alsnog op voor de kosten. Er hangen geen consequenties aan de keuzes die vrouwen maken in ons land. Sterker nog, ze worden beloont in de vorm van uitkeringenen, toeslagen en kindgebonden budget.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:35 schreef Alpha0 het volgende:
De reden dat vrouwen pro migratie zijn is dat het de hoogste garantie geeft dat er geen inteelt plaatsvindt. Het is niet handig als een vrouw zich voortplant met een familielid, maar het is ook niet verstandig dat een vrouw zich voorplant met iemand die op haar familie lijkt. Een vrouw wilt dus iemand die er totaal anders uitziet dan haar want dat geeft de hoogste garantie op een afwijkend genenpakket en dus de laagste kans op inteelt. Het is niet voor niets dat de blonde vrouw helemaal kwijlt bij een Indonesisch man of arabier. De multi-culturele samenleving is eigenlijk 1 grote datingshow voor Hollandse vrouwen. Dus vrouwen zijn links, want links beloof ons de multi-culturele heilstaat.
Uiteindelijk wordt Nederland het Brazilië aan de Noordzee. Je doet er niks tegen ben ik bang.
Haha wat? Indonesische en arabische mannen zijn hot bij de vrouw?quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:35 schreef Alpha0 het volgende:
Achterhaald? Die puur bloed onzin is altijd iets buitenlands geweest.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt raszuiverheid een doorslaggevende factor bij partnerkeuze, dat is voor veel mensen een wat achterhaalde gedachte.
Ik mag hopen dat jij je bloedlijn niet doorzet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Blanke vrouwen zijn dol op mirco penissenquote:Op donderdag 22 januari 2026 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha wat? Indonesische en arabische mannen zijn hot bij de vrouw?
Nooit van gehoord.
Bovendien ook nog eens notoire meesters tussen de lakens voor mademoisellequote:Op donderdag 22 januari 2026 12:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Blanke vrouwen zijn dol op mirco penissen
FTFYquote:Op donderdag 22 januari 2026 12:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Blanke vrouwen zijn dol op mirco penissen 30cm Fok!kers
Zelf geile latina’s met dikke billen willen raggen is geen probleem natuurlijk, dat is het alleen als vrouwen zoiets doenquote:Op donderdag 22 januari 2026 12:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kun je er met je hoofd wel bij dat een Nederlandse blanke man ervoor zou kiezen om zijn bloedlijn te eindigen om een halfbloed kind op de wereld te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |