Het aanrecht.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar die eeuwen en eeuwen van oorlogen alleen al in West-Europa toen enkel mannen het voor het zeggen hadden.
Omdat die allemaal zo rationeel dachten en handelden.
Verder blijft het fascinerend dat zogenaamde islamkritici in wezen niet heel anders denken over bepaalde zaken, waaronder de 'rol' van de vrouw. Waardoor ik me afvraag: wat hebben vrouwen precies te verwachten van types als jij, die samen met een hele club gelijkgestemden, waarschuwen tegen een religie die hun positie in gevaar zou brengen? Om het te vervangen met een ideolgie die hun positie alsnog in gevaar brengt?
Geloof dat jij in een andere wereld leeft dan ikquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Aantrekkelijke mensen vormen de belangrijkste inkomstenbron van pooiers.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:31 schreef Fok-it het volgende:
Je kan ook gewoon een keer water drinken he, dat weet je?
sommige Groen Linksers worden helemaal lyrisch als ze eraan denken hoe woke en meelevend ze zelf zijn ,quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:46 schreef Perrin het volgende:
Empathie blijft voor velen toch een lastig begrip.
Ook als niet-GroenLinkser doe ik dit. Ik slaap er heerlijk door. Even dat geweten zuiveren, en genieten van alle liefde.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
sommige Groen Linksers worden helemaal lyrisch als ze eraan denken hoe woke en meelevend ze zelf zijn ,
dat ze er avonds nog blij van zijn en zich zelf nog even op de borst kloppen vlak voor het slapen gaan
Dat de rest van Nederland gruwelijk last heeft van je borstklopperij dat vind je niet ergquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook als niet-GroenLinkser doe ik dit. Ik slaap er heerlijk door. Even dat geweten zuiveren, en genieten van alle liefde.
Precies.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:46 schreef Starhopper het volgende:
Gehersenspoeld is wat je roept als je het oneens bent met een vrouw en je geen goede tegenargumenten hebt.
En hoelang geleden is het dat jij een aai over je bolletje hebt gehad?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:08 schreef Tjacka het volgende:
Linkse gaatjes, willen graag rechtse praatjes
Ik leef in de wereld, waar de pooiers en niet de mensen met verstand het voor het zeggen hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geloof dat jij in een andere wereld leeft dan ik
Wij allemaal, vriend.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik leef in de wereld, waar de pooiers en niet de mensen met verstand het voor het zeggen hebben.
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik leef in de wereld, waar de pooiers en niet de mensen met verstand het voor het zeggen hebben.
Nederlandse vrouwen die hoef jij niet te beschermen , die hebben een grotere bek dan jijquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Precies.
"Brainwashed" is echt zo'n term van ultrarechtsen die het willen laten lijken alsof ze helemaal niet zo rechts zijn en het de anderen zijn.
Typisch gaslight-artikel. "Zij zijn het probleem. Maar het is niet hun schuld! Want het zijn vrouwen! Ze zijn gebrainwashed door links! We moeten vrouwen beschermen tegen henzelf door hun rechten af te nemen!einzeinz11!!".
quote:Een christelijk-nationalistische predikant zegt dat vrouwen zich aan hun echtgenoten moeten onderwerpen met "een gevoel van vrees, beven en ontzag... niet alleen in dingen waar ze het mee eens zijn, maar in alles": "Ze behoort hem toe. Hij bezit haar."
Meest progressieve nummer 2 ooit op de lijst van PvdA-GLquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:55 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'progressief' stemmen accurater is dan 'links.'
Ik ben absoluut geen links liberale vrouw, ik ben een typisch gevalletje 'in the middle', maar ik kots hier echt op. Van die conservatieve religieuze mannen en hun obsessie met macht en onderdrukking. Zieke shit.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:52 schreef Bluesdude het volgende:
Hierom zijn vrouwen eerder afkerig van conservatieve normen
[ x ]
In het Nederlands klinkt het nog meer hufteriger
[..]
Het probleem is niet religie op zich, maar mannen die hun geloof gebruiken als excuus om macht te houden en anderen te onderdrukken. Vrijheid betekent dat iedereen zelf keuzes kan maken, niet dat een kleine groep conservatieve mannen bepaalt hoe de rest moet leven.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 02:23 schreef Watnleven het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen links liberale vrouw, ik ben een typisch gevalletje 'in the middle', maar ik kots hier echt op. Van die conservatieve religieuze mannen en hun obsessie met macht en onderdrukking. Zieke shit.
ik zou niet willen dat een vrouw net als een hondje isquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:52 schreef Bluesdude het volgende:
Hierom zijn vrouwen eerder afkerig van conservatieve normen
[ x ]
In het Nederlands klinkt het nog meer hufteriger
[..]
Zou ik ook doen met jouw reactiestijl.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:51 schreef core2duo het volgende:
Met de voorzitter van The Rights Forum, B. van der Woude, als toppunt. Zij had me na een kritische reactie geblokkeerd van LinkedIn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |