Of je gaat je aantrekkelijk gedragen. Dan wil een van die vrouwen je misschien wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:14 schreef InzolVC het volgende:
Dit alles kan worden terug herleid naar het cultureel marxisme. Het idee is om vrouwen afhankelijk te maken van de staat in plaats van van een man. Hiermee worden mannen buitenspel gezet. En hiermee verdwijnen mannen ook als beschermers van de eigen landsgrenzen en de eigen cultuur. Het heeft mischien wat tijd nodig voor je dit begrijpt als dit nieuw voor je is.
Want waar zou je als man nog voor willen vechten als je geen eigen taal, of gebruiken meer hebt? Als vrouwen je niet meer willen hebben behalve als je tot de top 20% knapste mannen behoort. We zien nu het aantal hetero aingle vrouwen atijgt. Precies volgens plan. Geboortecijfer van autochtone bevolking daalt. De hoge toeatroom van vreemde culturen veranderen nederland tot iets onherkenbaars.
Wel grappig dat mensen die geen enkel concept hebben van hogere educatie een soort beeld in hun hoofd hebben gemaakt van hoe hogere educatie er uit ziet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Beter opgeleid of gemakkelijker te manipuleren?
Dank, scheelt weer typen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:02 schreef aquawoman het volgende:
Het huidige rechtse geluid is niet heel positief voor vrouwen en vaak gekoppeld aan conservatisme en christelijkheid. Er wordt getornd aan abortusrechten, het recht om zelf te besluiten of je kinderen wel, de rol van vrouw wordt vaak als ondergeschikt aan haar gezin gesteld... Niet heel gek dat vrouwen daar niet enorm op zitten te wachten toch?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:14 schreef InzolVC het volgende:
Dit alles kan worden terug herleid naar het cultureel marxisme. Het idee is om vrouwen afhankelijk te maken van de staat in plaats van van een man. Hiermee worden mannen buitenspel gezet. En hiermee verdwijnen mannen ook als beschermers van de eigen landsgrenzen en de eigen cultuur. Het heeft mischien wat tijd nodig voor je dit begrijpt als dit nieuw voor je is.
Want waar zou je als man nog voor willen vechten als je geen eigen taal, of gebruiken meer hebt? Als vrouwen je niet meer willen hebben behalve als je tot de top 20% knapste mannen behoort. We zien nu het aantal hetero aingle vrouwen atijgt. Precies volgens plan. Geboortecijfer van autochtone bevolking daalt. De hoge toeatroom van vreemde culturen veranderen nederland tot iets onherkenbaars.
Die ziet er niet meer uit. Als de helft hogeropgeleid is dan bestaat hogeropgeleid niet meer. Maar het predikaat geeft ze wel een vals gevoel intelligent te zijn, maar de innerlijke onzekerheid van de middelmatigen leidt tot angst om als zodanig ontmaskerd te worden dus conformeren ze zich maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel grappig dat mensen die geen enkel concept hebben van hogere educatie een soort beeld in hun hoofd hebben gemaakt van hoe hogere educatie er uit ziet.
Ik heb mij nooit zorgen gemaakt om de intelligentie van vrouwen, althans niet meer dan mannen, maar de laatste jaren begin ik me wel zorgen te maken over vrouwen in hun onderlinge dynamiek.quote:It was always the women, and above all the young ones, who were the most bigoted adherents of the Party, the swallowers of slogans, the amateur spies and nosers-out of unorthodoxy.
Die zijn er inderdaad, dat soort mannen, maar ik denk dat er een grotere categorie mannen is die nul neuks geven om al dit geneuzel, links of rechts.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef Kottnauer het volgende:
Het is niet zo zeer dat vrouwen naar links trekken. Vrouwen zijn van nature links. Wat we zien is dat steeds meer vrouwen in invloedrijke posities terechtkomen. En als gevolg daarvan trekt de gehele samenleving naar links.
Natuurlijk zijn er ook mannen die zich links noemen. Die zijn als het ware verwijfd. Ook dat is een natuurlijke reactie. Naarmate vrouwen steeds machtiger worden, is er een steeds grotere groep (zwakke) mannen voor we het handiger is zich feminien te gedragen. Onwetend opportunistisch.
Dit is geen blijvende verandering, maar een golfbeweging. In slechtere tijden zal de samenleving weer mannelijker worden, noodzakelijk voor de overleving.
Dit wordt een flamewar topic.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
Dit wordt vast een fantastisch topic.
Hogere educatie is onderwijs op de 10e etagequote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel grappig dat mensen die geen enkel concept hebben van hogere educatie een soort beeld in hun hoofd hebben gemaakt van hoe hogere educatie er uit ziet.
De gemiddelde universiteit en het FOK!-forum verschillen wat dat betreft dus niet heel veel van elkaarquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
geeft ze wel een vals gevoel intelligent te zijn,
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:46 schreef Starhopper het volgende:
Gehersenspoeld is wat je roept als je het oneens bent met een vrouw en je geen goede tegenargumenten hebt.
Ook de jongere generatie mannen blijft overgeleverd aan de stemmingen van labiele leiders.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:23 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Waarom zou een vrouw afhankelijk moeten zijn van een man of van de staat?
Mijn moeder heeft me altijd geleerd dat je onafhankelijk moet zijn en dat is tot nu toe prima gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |