Er wordt elke dag een foto geplaatst, deze is humoristisch of vies; houd het binnen proporties. Het plaatsen gebeurt door de winnaar van het laatste onderschrift, dus niet zomaar een foto posten.
De punten worden bijgehouden vanaf de eerste foto die in deze thread geplaatst wordt, de onderschriften die geplaatst worden bij de laatst geplaatste foto in de oude, gesloten thread tellen nog mee voor de definitieve eindstand daarvan. M.a.w. degene die ná de jurering van de laatste foto bovenaan staat, is de winnaar.SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DaMart op 14-01-2026 20:58:25 ]
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2026 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Ze hadden meer aan een instapmodel gehad dan aan zo’n luxe slee
Tussenstand:quote:
En zijn de inzendingen die nog in de vorige reeks stonden ook mee gewogen? @Näsenbar?quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:35 schreef Näsenbar het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat de uitslag binnen is!
[..]
[..]
[..]
Tussenstand:
@:Cupfighter 4
@:Symphonic 2
@:Managarm 1
Die zijn ook gewogen, die van Managarm stond in topic #105.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:45 schreef marcel.de het volgende:
[..]
En zijn de inzendingen die nog in de vorige reeks stonden ook mee gewogen? @:Näsenbar?
En @:DaMart wil jij de eindstand neerzetten in topic head?
Ik heb @Soury als winnaar van het vorige topic toegevoegd aan de OPquote:Op woensdag 14 januari 2026 20:45 schreef marcel.de het volgende:
[..]
En @:DaMart wil jij de eindstand neerzetten in topic head?
't Is niet mijn foto, had hem alleen even zichtbaar gemaakt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:10 schreef ToT het volgende:
Tijd voor een uitslag misschien, @:bargehassus ?
Ow!quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:20 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
't Is niet mijn foto, had hem alleen even zichtbaar gemaakt.
Uitslag is aan @:cupfighter .
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:11 schreef Näsenbar het volgende:
Eerste meeting FOK! Knaagbaak groot succes.
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
De beste tip qua opvoeding: "zo smaakt Oranjeboom"
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:55 schreef Managarm het volgende:
Kijk wat een lekkere paddestoelen, zei Sophie een paar minuten voordat deze foto genomen werd.
Op woensdag 14 januari 2026 20:35 schreef Näsenbar het volgende:
Dit gaat niet helemaal goed volgens mij, aangezien de uitslag van de laatste foto van het vorige deel hier ook bij opgeteld is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:30 schreef Cupfighter het volgende:
Tussenstand:
@:Cupfighter 4
@:Nasenbar 4
@:Soury 2
@:Symphonic 2
@:Managarm 2
Klopt de laatste foto uit vorige topic is meegeteld.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit gaat niet helemaal goed volgens mij, aangezien de uitslag van de laatste foto van het vorige deel hier ook bij opgeteld is.
Uitslag van vorige foto zou dan ook de tussenstand moeten zijn.
#2quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:40 schreef Soury het volgende:
Ski-bi dibby dib yo da dub dub Ba-da-ba-da-ba-be bop Yo, I'm the CatScan
#3quote:Op donderdag 22 januari 2026 04:27 schreef Doc-holliday het volgende:
oorzaak verstopping gevonden mevrouw, mist u geen computermuis?!
De tussenstand:quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:14 schreef ToT het volgende:
3 seconden voordat de kat de muren en plafond aan stukken scheurt door de lichtjes te proberen te grijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
2.quote:Op maandag 26 januari 2026 08:35 schreef Symphonic het volgende:
Frank steekt zijn voelsprieten uit en verdwijnt stilletjes uit beeld
3.quote:Op zondag 25 januari 2026 16:43 schreef Cupfighter het volgende:
Hé er zit een knop op je tv, die helpt je zo uit de puree
Tussenstand:quote:Op maandag 26 januari 2026 12:34 schreef Bargehassus het volgende:
Toen stond Married at first sight nog in de kinderschoenen.
Mark rutte had geen actieve herinneringen aan zijn bruiloftquote:Op zondag 25 januari 2026 16:26 schreef Soury het volgende:
Dank !!! [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je bent te laatquote:Op woensdag 28 januari 2026 18:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Mark rutte had geen actieve herinneringen aan zijn bruiloft
Kan desalnkettemin om gelaggen wordtquote:
Kat ziet non door sabeltandtijger verzwolgen wordenquote:Op woensdag 28 januari 2026 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Tof, dankjewel!
De nieuwe:
[ afbeelding ]
2.quote:
3.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
Da's fijn, bij de Chinees 50% korting op bestelling bij inlevering ingrediënten.
De Stand:quote:
Nummer 2:quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:09 schreef Soury het volgende:
Wie heeft Michael J. Fox gevraagd de lijnen te trekken?
Nummer 3:quote:
De Stand:quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:17 schreef Näsenbar het volgende:
Inclusieve amateurclub komt vaste grensrechter met manke poot tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |