abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 januari 2026 @ 22:32:13 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219813904
quote:
Je ziet het elke zondag om 21.30 uur vanaf 11 januari bij SBS 6.

Postcode Loterij In de Ring is het nieuwe, spannende tv-programma van de Postcode Loterij. 2 kandidaten nemen het op tegen 100 tegenstanders in een strijd vol kennis, inschattingsvermogen en lef. Weten ze alle tegenstanders uit te schakelen, dan winnen ze samen ¤50.000. Lukt het ze niet, dan gaat de prijs naar de tegenstanders.

Hoe vonden jullie de 1e show?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_219982309
Jammer dat hier geen reacties zijn. Ik heb zoveel vragen. Wat gebeurt er als de outsiders een fout antwoord geven? Ik zie alleen maar outsiders afvallen die het antwoord geven waar de insiders op gokken. Krijgen de outsiders alle juiste antwoorden vantevoren door ofzo? En in de finale, waarom valt er nooit een outsider finalist af vanwege een fout antwoord? Of weten zij ook de juiste antwoorden. Maar dan is het vreemd dat ze de allermoeilijkste antwoorden niet geven. Dus dat zegt mij dat ze de juiste antwoorden niet weten. Zoveel vragen die niet uitgelegd worden. Jammer.

Gisteravond was de laatste vraag welke landen de 10 grootste landen van de wereld zijn. De outsider had Algerije gegeven geloof ik. Het nummer 10 antwoord. De insiders kwamen daar niet op waardoor hij won. Wat was er gebeurd als die laatste outsider op die vraag bv een fout antwoord had gegeven? Zoveel vragen....

[ Bericht 22% gewijzigd door Ilja2001 op 02-02-2026 03:10:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')