Effies naar de bouwmarkt gaanquote:Op zondag 11 januari 2026 10:05 schreef Haags het volgende:
Ik zit in de woonkamer te kijken naar stucwerk wat aan het drogen is. Fascinerend hoor.
Ik snap niets meer van deze wereld.quote:
Ik heb drie ventilatoren draaien momenteel.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Effies naar de bouwmarkt gaan
https://share.google/S1qRmK0P04NV1cWRO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ah je moet zeggen wat je toen deed. Heb eigenlijk geen ideequote:Op zondag 11 januari 2026 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- hond gekregen
- bruiloft van mijn broer
Jaar Lowlands overgeslagen
Tijd om New York terug op te eisen!quote:Op zondag 11 januari 2026 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap niets meer van deze wereld.
Trump bedreigd Columbia, Iran, Denemarken, Mexico.
quote:Verwacht bezorgmoment
Zondag 11 januari
Tussen 09.50 - 12.30 uur
quote:
Je mag ook de foto's erbij doen.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah je moet zeggen wat je toen deed. Heb eigenlijk geen idee
Klinkt als een skill issue.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:21 schreef dud0r het volgende:
M'n horloge is leeg. Nu telt m'n Training en alle stapjes niet.
Stom ding geeft ook alleen een melding op 10% op zichzelf. Zet dat ook gewoon als notificatie in m'n telefoon.
Ik denk niet dat ik die heb.quote:
Heb je al een mooi kleurtje uitgezocht?quote:
Die man is dement en roept gewoon wat er in hem op komt.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Is al op. Helaas.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:15 schreef LTVDK het volgende:
Ja leuk geprobeerd hoor @:CherryLips, maar die chocolade kun je vergeten
[..]
Noem je Lilak nou dik?quote:Op zondag 11 januari 2026 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zei @:dud0r laatst ook toen ie weer eens seks had.
Gedeeltelijk ja.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een skill issue.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2026 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag ook de foto's erbij doen.
Dat heb ik ook gezien daar!quote:Op zondag 11 januari 2026 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was in Schotland
trump kan beter gewoon asap omvallenquote:Op zondag 11 januari 2026 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat roep ik ook al tijden over Putin. Maar luisteren doen ze niet..quote:Op zondag 11 januari 2026 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
trump kan beter gewoon asap omvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |