Ben ik met je eens: noem het dus niet onbeperkt tankenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:47 schreef Hetekip het volgende:
Onbeperkt tanken gaat toch ook niet, dan kun je dat tankstation alsmaar leegpompen en je eigen tankstation beginnen. Ga je gewoon 30 cent onder de prijs van andere zitten en loop je binnen.
Nee onbeperkt tanken zoals jij het voor je ziet is niet realistisch.
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit is waarom Fok leegloopt, er is hier geen mogelijkheid om je afkeuring te laten blijken door middel van duimpje omlaag , dus de debielen die er zijn krijgen geen waardevolle terugkoppeling over de kwaliteit van hun topics
Net als Youtube, dat glijdt ook helemaal af sinds het alleen nog maar zichtbaar is hoeveel duimpjes er omhoog zijn gegeven en niet naar beneden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit is waarom Fok leegloopt, er is hier geen mogelijkheid om je afkeuring te laten blijken door middel van duimpje omlaag , dus de debielen die er zijn krijgen geen waardevolle terugkoppeling over de kwaliteit van hun topics
Maar waar haal jij vandaan dat het onbeperkt is?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
* ter waarde van 3000 euro
Dat is geen jaar gratis brandstof, dat is met de huidige prijs zo’n 1600 liter en met 1op14 kom je daar maar 22.400 kilometer ver mee
Dan kom ik nog steeds en dikke 10.000 kilometer te kort voor gratis brandstof.
Ze kunnen alles wel zeggen
Onbeperkt internet met maximaal 1gigabyte per dag en vervolgens onbruikbaar traag internet is ook geen onbeperkt internet.
Onbeperkt is onbeperkt niets minder dan dat
Ik heb voor verrassend veel Amerikaanse bedrijven gewerkt. Wat zal daar achter schuilgaan?quote:Op zondag 11 januari 2026 00:10 schreef Marsenal het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Leonard_v._Pepsico,_Inc.
Is het een bullebakje?quote:Op zondag 11 januari 2026 11:26 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Of je werd vroeger gepest, of je was een pester. Je hebt het gedrag in ieder geval overgenomen niet verleerd.
Erg jammer, ik heb je nergens beledigd, maar je voelt wel de noodzaak mij steeds klein te maken. Jammer dat je zo onzeker van jezelf bent dat je andere moet neerhalen. Ik neig ernaar dat je gepest bent geweest en dat vind ik oprecht jammer voor je, maar ook wel triest dat je het gedrag gewoonweg doorzet.
Dat denk ik wel, onzeker mannetje. Net als die andere allemaal. Wijzen met het vingertje, altijd roepen: 'zo gaan we niet met elkaar om', 'als je zo doorgaat, kom je in de ellende'. Het zijn viespeuken die altijd gepest werden en nu een veilige omgeving willen. Als je dan wat ruwer bent of geen bullshit duldt dan gaan ze je saboteren. Leggen de schuld dan ook bij jou.quote:
En jij doet dit nooit ouleh?quote:Op zondag 11 januari 2026 11:26 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Of je werd vroeger gepest, of je was een pester. Je hebt het gedrag in ieder geval overgenomen niet verleerd.
Erg jammer, ik heb je nergens beledigd, maar je voelt wel de noodzaak mij steeds klein te maken. Jammer dat je zo onzeker van jezelf bent dat je andere moet neerhalen. Ik neig ernaar dat je gepest bent geweest en dat vind ik oprecht jammer voor je, maar ook wel triest dat je het gedrag gewoonweg doorzet.
Zonder aanleiding en eerst iemand uit te maken voor nsbr is het gewoon domme praat. Daarom krijgt @Cockwhale ook geen ban. Als je eerst mensen gaat uitmaken en daarna moeder of zusje grappen maakt, dan ligt het anders. Het gaat om de context.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:01 schreef Moonversion het volgende:
[..]
En jij doet dit nooit ouleh?
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
ga iets nuttigs doen broertjequote:Op zondag 11 januari 2026 11:26 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Het is zondag en ik ben nooit gepest geworden. Dus ik ben comfortabel in wat ik doe. Ook als ik niks nuttigs doe maakt mij dat niet uit want ik hoef niet te twijfelen aan mezelf.quote:
Je bent er nogal druk mee om te verdoezelen dat je niet gepest bent. Je bent opdringerig.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Het is zondag en ik ben nooit gepest geworden. Dus ik ben comfortabel in wat ik doe. Ook als ik niks nuttigs doe maakt mij dat niet uit want ik hoef niet te twijfelen aan mezelf.
Zo werkt het niet.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:26 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Je bent er nogal druk mee om te verdoezelen dat je niet gepest bent. Je bent opdringerig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |