EEn hele onderneming of niet om dit te beginnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes hopelijk kan ik het eind deze week overdragen aan de jongen die het gaat managen
jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn hele onderneming of niet om dit te beginnen.
Maar leuk als het eenmaal klaar is en het goed loopt
Als er iemand positief is ben jij het wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:38 schreef bitterbal het volgende:
Nou jongens, 2026 kan niet beter beginnen. Hebben we de led donut lampen straks, kan je automatisch de kleur nagellak daar op aanpassen![]()
What a time to be alive![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Dat is altijd fijnquote:
ja kijk nou naar deze nieuwe dingenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als er iemand positief is ben jij het wel.
hmm weet ik nog niet. Eerst maar kijken hoe dit gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn
Ga je nog meer huisjes kopen om te verhuren?
Zou je daar goed van kunnen leven van een huis verhuren of zou je er nog een baantje bij moeten zoeken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet ik nog niet. Eerst maar kijken hoe dit gaat
nee met deze woning als ik een minimale bezetting van 20 dagen per maand heb zou ik zo'n 3000 euro omzetten dus dat is niet slecht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou je daar goed van kunnen leven van een huis verhuren of zou je er nog een baantje bij moeten zoeken?
Gewoon nog eentje erbij dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:51 schreef bitterbal het volgende:
maar moet belasting betalen, mijn 'werknemers' ,schoonmaak kosten etc. Visa kosten, accountant kosten. dus om echt van te leven is misschien wat krap
ja nog even wachten. Het huis zelf is nog niet zo'n probleem om te bouwen maar grond is erg duur hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon nog eentje erbij dan.
Dat is zeker niet slecht, maar daar moet je natuurlijk ook het onderhoud van de woning voor betalenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee met deze woning als ik een minimale bezetting van 20 dagen per maand heb zou ik zo'n 3000 euro omzetten dus dat is niet slecht.
Die huur je toch of kun je ook kopen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog even wachten. Het huis zelf is nog niet zo'n probleem om te bouwen maar grond is erg duur hier
Yesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker niet slecht, maar daar moet je natuurlijk ook het onderhoud van de woning voor betalen
O dat is dan wel jammer. Maar goed wie weet als die goed loopt er zich nog een gelegenheid voordoet er nog een bij te kunnen kopenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:51 schreef bitterbal het volgende:
maar moet belasting betalen, mijn 'werknemers' ,schoonmaak kosten etc. Visa kosten, accountant kosten. dus om echt van te leven is misschien wat krap
1000 over dus, daar kan je ook prima van levenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:51 schreef bitterbal het volgende:
Hier is dat ook zo. ik heb nu deze grond gekocht met een bedrijf wat ik heb opgericht. Andere optie is idd dat je de grond leased en als je niet kan verlengen is alles na einde contract van de grond eigenaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die huur je toch of kun je ook kopen?
Oud collega van me in Bali heeft ook wat vastgoed daar maar na 25 jaar is dat blijkbaar van de grondeigenaar als je niets doet.
Afweging om te maken daar. Denk dat jij er ook voor de lange termijn zit, dus dan gaat dat zich wel uitbetalen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier is dat ook zo. ik heb nu deze grond gekocht met een bedrijf wat ik heb opgericht. Andere optie is idd dat je de grond leased en als je niet kan verlengen is alles na einde contract van de grond eigenaar.
Dus een vriendin van mij zij huurt een stuk grond aan het strand voor 10 jaar. Heeft ze een huis opgebouwd voor verhuur. Ze weet al dat na 10 jaar het huis weg is maar dan heeft ze de investering er allang uitgehaald.
Waar is dat huisje dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier is dat ook zo. ik heb nu deze grond gekocht met een bedrijf wat ik heb opgericht. Andere optie is idd dat je de grond leased en als je niet kan verlengen is alles na einde contract van de grond eigenaar.
Dus een vriendin van mij zij huurt een stuk grond aan het strand voor 10 jaar. Heeft ze een huis opgebouwd voor verhuur. Ze weet al dat na 10 jaar het huis weg is maar dan heeft ze de investering er allang uitgehaald.
ja das het plan en als ik bv minder dan 20 dagen per maand verhuur is er ook niet zoveel aan de handquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afweging om te maken daar. Denk dat jij er ook voor de lange termijn zit, dus dan gaat dat zich wel uitbetalen.
Gaat het voor de korte verhuur zijn of ook langer denk je?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das het plan en als ik bv minder dan 20 dagen per maand verhuur is er ook niet zoveel aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |