Eens, vond de chemie tussen die Hollander en Rus (sorry even naam vergeten) nou ook niet echt werken. Er zat meer chemie tussen de smoothie maker en oudere ijshockeyerquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de enorme ophef ook wat overdreven.
• Ja het is als LGTBTQIA+ member wel eens fijn om een serie te zien die niet gaat over aids doden of een hele heftige coming out.
• Ja het is een hete serie, met stomende seksscenes (maar dat had een Queer as Folk vroeger ook al)
• Ja aflevering 5 en de laatste hebben wat meer emorionele diepgang dan alle sekscenes van de andere afleveringen.
• Ja het is prima geacteerd
Maar zoalser op het internet gereageerd wordt is het de best geschreven serie ooit en een pareltje! Wat een verhaal, wow! Jongens..... het is gewoon smut hoorPrima om bij weg te kijken en dromen, maar laten we het nou niet meer maken dan dat t is.
Het is Heartstopper voor een generatie ouder.
O zeker, ik vond t ook leuk hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:56 schreef Donna het volgende:
Ik vond het leuk. Idd eens smut. Eens wat meer te zien dan 'normaal' maar dat was het dan ook wel.
Nouja, als je het boek leest merk je dat het wel wat meer is dan alleen smut. Boek heeft de diepgang wat de serie mist vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zeker, ik vond t ook leuk hoor.
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar
Mee eens idd.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar
Ah, oke.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, als je het boek leest merk je dat het wel wat meer is dan alleen smut. Boek heeft de diepgang wat de serie mist vind ik.
Intussen het boek gelezen én de serie nog maar eens gekeken, oeps. Weet nu welke scène je bedoeld 🤩 Vind aflevering 4, 5 en 6 leuker dan afl 1, 2 en 3quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh dit is nog maar het beginIn de vierde aflevering komt er een scène... Als ik mezelf ooit voor een dag in een man kan veranderen moet ik dit gewoon proberen
Maar buiten dat, het verhaal is gewoon erg goed.
Wat vond je ervan?
Haha wát, dan hebben wij naar een heel andere serie gekeken. Een en al chemie hebben die twee (ook in het echt trouwens).quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:03 schreef linebear het volgende:
[..]
Eens, vond de chemie tussen die Hollander en Rus (sorry even naam vergeten) nou ook niet echt werken. Er zat meer chemie tussen de smoothie maker en oudere ijshockeyer
It’s me, I am someonequote:Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |