abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220320566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind de enorme ophef ook wat overdreven.

• Ja het is als LGTBTQIA+ member wel eens fijn om een serie te zien die niet gaat over aids doden of een hele heftige coming out.
• Ja het is een hete serie, met stomende seksscenes (maar dat had een Queer as Folk vroeger ook al)
• Ja aflevering 5 en de laatste hebben wat meer emorionele diepgang dan alle sekscenes van de andere afleveringen.
• Ja het is prima geacteerd

Maar zoalser op het internet gereageerd wordt is het de best geschreven serie ooit en een pareltje! Wat een verhaal, wow! Jongens..... het is gewoon smut hoor :D Prima om bij weg te kijken en dromen, maar laten we het nou niet meer maken dan dat t is.

Het is Heartstopper voor een generatie ouder.
Eens, vond de chemie tussen die Hollander en Rus (sorry even naam vergeten) nou ook niet echt werken. Er zat meer chemie tussen de smoothie maker en oudere ijshockeyer
  donderdag 12 maart 2026 @ 09:33:13 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220321081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 17:56 schreef Donna het volgende:
Ik vond het leuk. Idd eens smut. Eens wat meer te zien dan 'normaal' maar dat was het dan ook wel.
O zeker, ik vond t ook leuk hoor. :Y
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220321287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
O zeker, ik vond t ook leuk hoor. :Y
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar :D
Nouja, als je het boek leest merk je dat het wel wat meer is dan alleen smut. Boek heeft de diepgang wat de serie mist vind ik.
  Moderator / Colorchick donderdag 12 maart 2026 @ 11:21:12 #29
382129 crew  Donna
pi_220321721
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
O zeker, ik vond t ook leuk hoor. :Y
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar :D
Mee eens idd. :Y
pi_220325709
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, als je het boek leest merk je dat het wel wat meer is dan alleen smut. Boek heeft de diepgang wat de serie mist vind ik.
Ah, oke.
Boek heeft meer diepgang.

Bedankt voor de tip, komt niet vaak voor dat een boek meer diepgang heeft dan de film :!
pi_220339222
Net de laatste aflevering gekeken, leuke scènes 😃
  zaterdag 14 maart 2026 @ 13:14:38 #32
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220340209
Met de app op tv blijf ik echt korrelig beeld houden.
Dit, dus.
pi_220441431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh dit is nog maar het begin :P In de vierde aflevering komt er een scène... Als ik mezelf ooit voor een dag in een man kan veranderen moet ik dit gewoon proberen :9 Maar buiten dat, het verhaal is gewoon erg goed.

Wat vond je ervan?
Intussen het boek gelezen én de serie nog maar eens gekeken, oeps. Weet nu welke scène je bedoeld 🤩 Vind aflevering 4, 5 en 6 leuker dan afl 1, 2 en 3
pi_220457473
In de tijd dat ik Heated Rivalry nog geweldig vond heb ik twee tijdschriften besteld (Vmen met Connor en Wonderland met Hudson) die gister zijn binnen gekomen. Denk er over om ze te verkopen, maar twijfel een beetje over de prijs. Ze worden voor best wat bedragen aangeboden op Vinted en ebay, maar ik denk dat ik ze voor de normale prijs ga verkopen (inclusief shipping wat ik betaald heb). Het voelt niet zo oké om flink wat geld te vragen voor iets wat heel wat goedkoper was.
  zondag 5 april 2026 @ 09:59:01 #35
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_220511047
Ik ben nog steeds obsessed door mijn algoritme. Misschien die boeken binnenkort maar eens lezen.

Pfff bij elke clip denk ik weer, wat is die Hudson een natuurtalent. Zo knap alleen al wat hij met zijn ogen kan qua acteren. En vind ook dat hij het autisme van Shane op een mooie subtiele manier heeft weergegeven. Helpt wellicht dat zijn vader in het echt autistisch is.

[ Bericht 11% gewijzigd door viceversa op 05-04-2026 10:11:02 ]
graag verwijderen
  zondag 5 april 2026 @ 10:05:38 #36
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_220511122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 07:03 schreef linebear het volgende:

[..]
Eens, vond de chemie tussen die Hollander en Rus (sorry even naam vergeten) nou ook niet echt werken. Er zat meer chemie tussen de smoothie maker en oudere ijshockeyer
Haha wát, dan hebben wij naar een heel andere serie gekeken. Een en al chemie hebben die twee (ook in het echt trouwens).
graag verwijderen
  zondag 5 april 2026 @ 10:06:48 #37
456828 viceversa
graag verwijderen
pi_220511128
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
O zeker, ik vond t ook leuk hoor. :Y
Maar sommigen lijken t ZO op te hemelen tot een extreem goed gechreven en gacteerd meesterwerk, dat ik denk "Jongens, echt? It is maar smut hoor...." En da's prima. Maar geen oscar :D
It’s me, I am someone
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')