De VVD heeft in mijn woonplaats helaas niet zoveel te vertellen. Het zijn toch echt linkse partijen die er hier al jaren een zooitje van maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de VVD er de afgelopen jaren zoveel aan gedaan
Niks dus
Het gaat hier over landelijke politiekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De VVD heeft in mijn woonplaats helaas niet zoveel te vertellen. Het zijn toch echt linkse partijen die er hier al jaren een zooitje van maken.
Het zijn dezelfde partijen met hetzelfde gedachtengoed. Als je Amsterdams of Utrechts beleid in het hele land wil, weet je waar je op moet stemmen. Ik sla liever even over. Daarom ben ik blij met de VVD, die snappen dat ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat hier over landelijke politiek
Hier in Nijmegen is het links, al best lang en ik ben daar zeer tevreden overquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde partijen met hetzelfde gedachtengoed. Als je Amsterdams of Utrechts beleid in het hele land wil, weet je waar je op moet stemmen. Ik sla liever even over. Daarom ben ik blij met de VVD, die snappen dat ook.
Dat er op bepaalde zaken samengewerkt is, betekent niet dat deze twee partijen ook samen kunnen regeren. GL hang een ideologie aan die vooral gebaseerd is op sprookjes, m.a.w. niet haalbaar. En een ieder die ze tegenspreekt is meteen bruinhemd of een klimaatontkenner. GL kan net zoals een Wilders niet tegen opbouwende kritiek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
GLheeft in de Rutte kabinetten regelmatig constructief met de VVD samen gewerkt en nu zou de partij niet meer deugen, Yesilgoz is gewoon een rechtse populist
Ook met die bolle Bruls aan het roer?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen is het links, al best lang en ik ben daar zeer tevreden over
Ja prima burgermeesterquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:46 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ook met die bolle Bruls aan het roer?
Dat is fijn voor je. Hier in Utrecht is het ook erg links en ik vind het verschrikkelijk. De incompetentie druipt er van af.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen is het links, al best lang en ik ben daar zeer tevreden over
Heb je concrete voorbeelden hiervan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je. Hier in Utrecht is het ook erg links en ik vind het verschrikkelijk. De incompetentie druipt er van af.
Linkse partijen zijn toch niet zo streng?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De VVD heeft in mijn woonplaats helaas niet zoveel te vertellen. Het zijn toch echt linkse partijen die er hier al jaren een zooitje van maken.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:42 schreef Nexum het volgende:
[..]
Heb je concrete voorbeelden hiervan?
Vergeleken met die ongein hier in Amsterdam, valt dat nog best mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja hoor.
Het tramijndebacle, dat miljoenen over budget ging. De ovotonde op Hoograven waar om de haverklap aanrijdingen zijn.
De Amsterdamsestraatweg die zolang open ligt dat ondernemers zwaar in de problemen komen en de gemeente laat ze in de kou staan.
Houders van stalletjes wegpesten zodat anderen zich daar kunnen vestigen, die vervolgens niet op komen dagen. En tot overmaat van ramp, het weigeren om de overlastgevers in het stationsgebied aan te pakken, want dat is geen tuig maar “ze hebben een onbegrepen hulpvraag” volgens de linkse coalitiepartijen.
En zo is er nog wel meer. Helaas haalt geen enkele motie van oppositiepartijen die orde op zaken wil stellen het, want de coalitiepartijen houden elkaar de hand boven het hoofd.
Heb ik de verkeersellende en het gedoe met het warmtenet nog niet eens benoemd. Maar Amsterdam is helemaal erg inderdaad. Moest er een paar jaar dagelijks zijn voor mijn werk. Gelukkig dat nooit meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vergeleken met die ongein hier in Amsterdam, valt dat nog best mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |