Ja, maar dat is een hele grote. Vandaag halfstok welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En de Zwitserse vlag in de vlaggenmast, toch?
Hij was niet eens stuk, maar vooral traag dus ik wilde er een SSD in. Ik dacht, ik lig toch in de kreukels, dus ik kan hem wel een week of twee missen. Maar we zijn nu drie drie weken verder.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het gemist, was je laptop stuk en afgegeven bij een handig neefje?
En kan je het hele weekend ploeterenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:54 schreef CherryLips het volgende:
En m'n eerste deadline is maandagochtend 9 uur dus nu mag m'n vader me morgen in de kou naar huis brengen.
Waarom halfstok?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een hele grote. Vandaag halfstok wel![]()
Maar de tuinvlaggetjes zijn gewoon zoiets, om naast een tuinpad in de grond te steken zeg maar:
[ afbeelding ]
das wel heel lang voor een ssd tje plaatsen en herinstallerenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was niet eens stuk, maar vooral traag dus ik wilde er een SSD in. Ik dacht, ik lig toch in de kreukels, dus ik kan hem wel een week of twee missen. Maar we zijn nu drie drie weken verder.
Hij moest eerst besteld worden en het was even onduidelijk wat er precies moest gebeuren en toen zat kerst en oud & nieuw ertussen en was hij ziek etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel heel lang voor een ssd tje plaatsen en herinstalleren
Hij heeft de laptop gesloopt en durft dat niet te zeggen en is nu druk bezig om te kijken dat hij het kan reparerenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel heel lang voor een ssd tje plaatsen en herinstalleren
Hier worden zulke dingen onthoofd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:58 schreef Ama het volgende:
Er heeft iemand hier in Veenoord/Nieuw Amsterdam tot twee keer toe Vincent van Gogh nagemaakt met sneeuw.De vorige was gesmolten dus heeft hij een nieuwe gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moest eerst besteld worden en het was even onduidelijk wat er precies moest gebeuren en toen zat kerst en oud & nieuw ertussen en was hij ziek etc.
dat kan ook nogquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft de laptop gesloopt en durft dat niet te zeggen en is nu druk bezig om te kijken dat hij het kan repareren
Daar kan het nog wel, is niet aan het rand van het centrum haha.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier worden zulke dingen onthoofd.
Het is vandaag nationale dag van rouw (of hoe zeg je dat in het Nederlands?), vanwege Crans-Montana. Dat heb je niet vaak hier. Was zelf bij de brandweer, allemaal in uniform op een rij buiten de kazerne.quote:
Herdenking van die brand 1 januari is vandaag geloof ikquote:
Amateursquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier worden zulke dingen onthoofd.
euh.... nee, geen zin inquote:Je hebt onlangs een zorgverzekering bij ons afgesloten. Welkom! Wij horen graag hoe jij dit hebt ervaren, zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren.
stuur dit terugquote:
Aahquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is vandaag nationale dag van rouw (of hoe zeg je dat in het Nederlands?), vanwege Crans-Montana. Dat heb je niet vaak hier. Was zelf bij de brandweer, allemaal in uniform op een rij buiten de kazerne.
gaat dit over gerookte palingquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:15 schreef Ama het volgende:
Ik ga iets kijken over de Volendam brand 25 jaar later. Dat was woensdag op tv schijnbaar.
Hij wilde geknuffeld worden dat is wat hem boeidequote:
of "Ik zal voor jou nogeens een konijn opduikenquote:
Zo'n trui is toch niet echt praktisch? Als het nat wordt krijgt de hond het nog kouderquote:
Omdat ze die niet hadden? Dit weekend gevoelstemperatuur -10 en droog. Dat is waarom.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n trui is toch niet echt praktisch? Als het nat wordt krijgt de hond het nog kouderWaarom niet zo'n regenbestendige jas?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"For the love of god laat me gewoon terug naar het warme zuiden gaan mens".
Waar heb ik een mening over?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:47 schreef Ama het volgende:
Daar heeft @:ltvdk vast ook wel een mening over.
Nee. Geen truitje aan is mishandelingquote:
Babi Pambarquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ze net zo goed opeten.
Blaffend goed.quote:
Ik ga zo kip piri piri makenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga de kieeeeeeeeep maar eens bakken
Ik zelf gekruide kip, met sperzieboontjes en daar giet ik mosterd-honing saus overquote:
Ik doe het 'makkelijk' met een verspakketje, straks dus nog alles snijdenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zelf gekruide kip, met sperzieboontjes en daar giet ik mosterd-honing saus over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |