Vaak zo. Eten volledig vegan, zien er as grauw uit en 30 jaar ouder dan dat ze daadwerkelijk zijn. Zullen vast hele behulpzame aardige mensen zijn, maar hun zienswijze qua levensstijl deel ik absoluut niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:15 schreef DjVero het volgende:
[..]
Denk het niet; dit soort naïeve wortelknagende linkse wijven heeft vaak van dat ongewassen futloos haar en ongezond ogende huid.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:15 schreef DjVero het volgende:
[..]
Denk het niet; dit soort naïeve wortelknagende linkse wijven heeft vaak van dat ongewassen futloos haar en ongezond ogende huid.
Ik zal even je ogen openen, hij is niet gay, maar zegt dat enkel om dit gezellige kikkerlandje te betreden ;-)quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gezien hij gay is, lijkt me die kans niet groot.
laat haar maar heerlijk de gasrekening betalen tot ze ook wilders stemtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Wat is dit nou weer voor rare opmerking.
Of het slim is of niet, ze heeft in ieder geval wel haar hart op de goede plek.
DjVero heeft aandacht nodig, vandaar zijn taalgebruik.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Wat is dit nou weer voor rare opmerking.
Of het slim is of niet, ze heeft in ieder geval wel haar hart op de goede plek.
Dit is dan een leraar (althans zo zegt deze user). Hoop dat hij op zijn werk tegen leerlingen een toontje lager zingt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
DjVero heeft aandacht nodig, vandaar zijn taalgebruik.
Gaat dit niet op voor zo goed als elke vluchteling dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar dus. Een vluchteling uit Rusland. Er zijn toch zat plekken in Rusland waar je nog prima kunt wonen?
Deze volledig verzonnen redditpost?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gaat dit niet op voor zo goed als elke vluchteling dan?
Alles voor de likes.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze volledig verzonnen redditpost?
Nee dat er zat plekken zijn in eigen land waar het wel veilig isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze volledig verzonnen redditpost?
Ik heb geen idee. Ik hoor normaal wel eens dat vluchtelingen terug kunnen als het land veilig is, dus daaruit maak ik op dat een groot gedeelte van het land niet veilig was. Rusland is ontzettend groot, er zijn zat plekken waar te wonen valt. En nee, ik heb niks tegen vluchtelingen mocht het weer die kant op gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gaat dit niet op voor zo goed als elke vluchteling dan?
Ja idd, kwam met zijn 'vriend' hiernaartoe want Rusland was niet veilig. Kon niet in de opvang blijven want dat was onveilig door de vele arabische mensen. Toen zijn ze beide opgenomen door reddit-postster. Nu zijn ze 'uit elkaar'quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik zal even je ogen openen, hij is niet gay, maar zegt dat enkel om dit gezellige kikkerlandje te betreden ;-)
Ze had die gast gewoon eens een dildo moeten laten zuigen, eens zien of het een echte gayboy isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:50 schreef ach het volgende:
[..]
Ja idd, kwam met zijn 'vriend' hiernaartoe want Rusland was niet veilig. Kon niet in de opvang blijven want dat was onveilig door de vele arabische mensen. Toen zijn ze beide opgenomen door reddit-postster. Nu zijn ze 'uit elkaar'
Dildo in je reet of mond is geen bewijs voor gayheid vind ik. Echt bewijs is dike tongzoenen met een kerelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Ze had die gast gewoon eens een dildo moeten laten zuigen, eens zien of het een echte gayboy is
Het feit dat ze nog niet bruut verkracht is door deze Rus, maakt het aannemelijk dat ie echt wel gay is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik zal even je ogen openen, hij is niet gay, maar zegt dat enkel om dit gezellige kikkerlandje te betreden ;-)
Ow nee hoor, die zullen vrolijk mee doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit is dan een leraar (althans zo zegt deze user). Hoop dat hij op zijn werk tegen leerlingen een toontje lager zingt.
Die zal zich erg op zijn of haar gemak voelen neem ik aan met zo'n degenerate als leraar die het waarschijnlijk nog aanmoedigt als diegene ook zulke termen toegeworpen krijgt.quote:
Valt wel mee, want geloof het of niet, het is wat Sunshine zegt, politiek betrek ik doorgaans niet in het klaslokaal, omdat ik toch niet neutraal kan zijn en zulke dommige (linkse) naïviteit te lachwekkend voor woorden vind.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zal zich erg op zijn of haar gemak voelen neem ik aan met zo'n degenerate als leraar die het waarschijnlijk nog aanmoedigt als diegene ook zulke termen toegeworpen krijgt.
Stel je eens voor, zeg...wat zou het opleveren, wat onnozele gekkigheid op het internet? Ontslag op staande voet? Salaris-onthouding? Tikken op de vingers van de lineaal? Straf in het strafhokje? Duizend zinnen schrijven?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:27 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk zien ze bij je werkgever ooit je FOK! Account
Nou poeh poeh. Stelletje baddies in je klas hoor!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:53 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ow nee hoor, die zullen vrolijk mee doen(op eentje na allemaal Wilders gestemd).
Realiteit is hard kennelijk.
Misschien even de definitie van dreigement opzoekenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:03 schreef DjVero het volgende:
[..]
Stel je eens voor, zeg...wat zou het opleveren, wat onnozele gekkigheid op het internet? Ontslag op staande voet? Salaris-onthouding? Tikken op de vingers van de lineaal? Straf in het strafhokje? Duizend zinnen schrijven?
Vertel vertel met je verkapte dreigement![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:15 schreef DjVero het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |