abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:25:53 #1
511221 Hetekip
#1 MIKEYTT FAN
pi_219782959
@SebbeSwensje heeft goede inzichten waarin we ontrafelen wat de man met het koffer en ook die vrachtwagenchauffeur willen.

De overheid van Nederland is een circus en dankzij sebbeswensje ben ik in de problemen gekomen ik loop niet in de pas, maar ben wel blij dat ik nu vrij ben. Dit is dus zeer positief.
Anton-Gaaei-supporter (LET'S GO Anton!)
pi_219783014
Schopje VER, niet echt relevant voor KLB
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219783029
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:25 schreef Hetekip het volgende:
@:sebbeswensje heeft goede inzichten waarin we ontrafelen wat de man met het koffer en ook die vrachtwagenchauffeur willen.

De overheid van Nederland is een circus en dankzij sebbeswensje ben ik in de problemen gekomen ik loop niet in de pas, maar ben wel blij dat ik nu vrij ben. Dit is dus zeer positief.
Dank je voor de info Viesdik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')