Nou ken ik Paraguay een beetje en heb het antwoord wel voor je hoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:49 schreef 111210 het volgende:
Het idee van deze serie is wel interessant, ben oprecht wel benieuwd wat er nou beter is in Paraguay dan in Nederland.
Je zal inderdaad wel die smile op je gezicht krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:57 schreef flipsen het volgende:
Ik denk dat ik hier morgen eens naar ga kijken... Met een groteop mijn gezicht de hele uitzending, gok ik zo.
Maximale shit veroorzaken in nederland, overal schulden opbouwen, iedereen die achter je aan zit en dan vertrekken naar een ander kutland zodat je de schulden niet hoeft te betalen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
Veelal mensen die al vanaf de geboorte problemen hadden. Is het niet door gedrag dan wel door de plek waar ze geboren zijn etc.
Ach. Als ze daar maar gelukkig zijn denk ik dan.
Omdat bijna geen regering begreep ik uit deel 1quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:23 schreef Clubman het volgende:
De grote vraag die ik had is onbeantwoord gebleven, waarom specifiek Paraguay?
Klopt. Hij is wel jurist en vooral een heel erg foute man.quote:
En die broer van Willem Engel ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Hij is wel jurist en vooral een heel erg foute man.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jeroen_Pols
Ze dachten dat daar geen coronaregels waren maar kwamen er in aflevering 2 achter dat ook Paraguay een lockdown had.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:23 schreef Clubman het volgende:
De grote vraag die ik had is onbeantwoord gebleven, waarom specifiek Paraguay?
Niet spoileren!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:09 schreef DrDentz het volgende:
Ze dachten dat daar geen coronaregels waren maar kwamen er in aflevering 2 achter dat ook Paraguay een lockdown had.
Die kopkes.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze dachten dat daar geen coronaregels waren maar kwamen er in aflevering 2 achter dat ook Paraguay een lockdown had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |