abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219781685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:02 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja die ragertjes zijn mij onlangs aangeraden, maar ze zijn idd halverwege al naar de tyfus, al dat plastic of rubber of wat het ook is laat los in je mond, dus voor je het weet zit je microplastics door te slikken, en het is idd fucking duur.
Als zo'n waterpik een goed alternatief is, wil ik het graag uitproberen, al las ik net naar aanleiding van dit topic wel dat het de bedoeling is dat je het IN COMBINATIE MET flossen enzo moet gebruiken, terwijl op andere sites men het juist als alternatief ziet.
Het idee van dat ding onder de douche te gebruiken omdat je denkt dat het water je continu uit de bek loopt vind ik overigens absoluut niet zo gek.
ja precies dat dus

en die draadloze zijn waterdicht voor onder de douche en die met slang meestal niet
pi_219781695
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:04 schreef incel het volgende:

[..]
ja precies dat dus

en die draadloze zijn waterdicht voor onder de douche en die met slang meestal niet
Ik las dat de Waterpik 100 ultra de meest geadviseerde was, ondanks dat er luxere modellen bestaan. Eentje met slang dus.
pi_219781706
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:04 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik las dat de Waterpik 100 ultra de meest geadviseerde was, ondanks dat er luxere modellen bestaan. Eentje met slang dus.
ja maar je hebt ook dingen van 30 euro op coolblue en bol en zo
pi_219781747
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:05 schreef incel het volgende:

[..]
ja maar je hebt ook dingen van 30 euro op coolblue en bol en zo
Klinkt idd beter voor ff uitproberen, mits het de juiste specs heeft.
pi_219781749
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Klinkt idd beter voor ff uitproberen, mits het de juiste specs heeft.
zal ik zetten?
pi_219781836
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:10 schreef incel het volgende:

[..]
zal ik zetten?
Modellejes posten hier ter beoordeling bedoel je?
Joh, het is jouw topic. :P

Ik zie al een mooie multifunctionele voor ¤57 met veel positieve reviews.
pi_219782877
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef incel het volgende:

[..]
Ik lees juist dat die waterflossers dus veel makkelijker/beter zijn. Die borsteltjes die buig ik altijd als ik nog niet eens op de helft ben :( Is zo'n dure hobby
Volgens mijn tandarts zijn die (water) flosser dingen echt compleet nutteloos. Als je goede raggers koopt valt dat buigen ook best mee. Het is inderdaad even oefenen maar als je het eenmaal doorhebt kun je ongeveer een week doen met een raggertje. Wel goed schoonspoelen na iedere beurt.
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:26:18 #33
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219782966
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]
Volgens mijn tandarts zijn die (water) flosser dingen echt compleet nutteloos. Als je goede raggers koopt valt dat buigen ook best mee. Het is inderdaad even oefenen maar als je het eenmaal doorhebt kun je ongeveer een week doen met een raggertje. Wel goed schoonspoelen na iedere beurt.
klopt die stevige moet je hebben en dan de juiste maat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219785653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:18 schreef ToT het volgende:

[..]
Modellejes posten hier ter beoordeling bedoel je?
Joh, het is jouw topic. :P

Ik zie al een mooie multifunctionele voor ¤57 met veel positieve reviews.
Ja ik bedoelde meer de gok nemen en gewoon zo'n ding van 30 euro kopen

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]
Een week? Volgens mij zijn die dingen enkele keer gebruik.
pi_219785670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:25 schreef incel het volgende:

[..]
Ja ik bedoelde meer de gok nemen en gewoon zo'n ding van 30 euro kopen
[..]
Een week? Volgens mij zijn die dingen enkele keer gebruik.
Als de reviews goed zijn en de specs zien er goed uit, zou ik zeggen: doen! ^O^
Plaats wel ff je ervaringen hier he! :)
pi_219881054
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Als de reviews goed zijn en de specs zien er goed uit, zou ik zeggen: doen! ^O^
Plaats wel ff je ervaringen hier he! :)
Heb er eentje gehaald was op zich wel prima gebruik hem wel onder de douche anders wordt het echt een zooi. Je kan je mond dichthouden maar dan zie je neit echt wat je aan het doen bent. Haalt wel veel rotzooi eruit maar denk dat je alsnog wel af en toe met borsteltjes aan de slag wil. Al met al niet de slechtste 30 euro ooit
pi_219881065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 08:05 schreef incel het volgende:

[..]
Heb er eentje gehaald was op zich wel prima gebruik hem wel onder de douche anders wordt het echt een zooi. Je kan je mond dichthouden maar dan zie je neit echt wat je aan het doen bent. Haalt wel veel rotzooi eruit maar denk dat je alsnog wel af en toe met borsteltjes aan de slag wil. Al met al niet de slechtste 30 euro ooit
Ah beter! ^O^ Thanks voor de update!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')