zodat niet alles nat wordt en zoquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Philips Airfloss hier, al jaren. Werkt erg goed. Ik gebruik vanalles, ik wissel af tussen stokers, ragers, houdertjes met flosdraad en de Airfloss.
Maar onder de douche? Waarom?
Ja daarom gebruik je zo'n ding in de douche en niet bij de wastafel zodat je hele spiegel goor wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat is toch de bedoeling van douchen?
dat ding doe je in je bek zoals een tandenborstelquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:09 schreef incel het volgende:
[..]
Ja daarom gebruik je zo'n ding in de douche en niet bij de wastafel zodat je hele spiegel goor wordt.
Ja maar je moet ook af en toe je mond open doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:10 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dat ding doe je in je bek zoals een tandenborstel
Hoe doe je dat met tandenpoetsen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:11 schreef incel het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook af en toe je mond open doen
Met m'n mond dicht, maar dan spuit er toch geen water in m'n mond dan blijft de hoeveelheid tandpasta gewoon gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met tandenpoetsen dan?
Ga je dan ook steeds douchen?
Ik lees juist dat die waterflossers dus veel makkelijker/beter zijn. Die borsteltjes die buig ik altijd als ik nog niet eens op de helft benquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Flossen is de grootste onzin die er is. Het doet namelijk helemaal niks. Enige dat echt goed helpt is gewoon goed raggen met die kleine borsteltjes.
Zo'n waterpik is ook niet goedkoop.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef incel het volgende:
[..]
Ik lees juist dat die waterflossers dus veel makkelijker/beter zijn. Die borsteltjes die buig ik altijd als ik nog niet eens op de helft benIs zo'n dure hobby
60 ,euro voor zo'n ding met slang en rond de 30 voor een handheld toch dat valt toch wel mee koop je een paar doosjes van heb je binnen een jaartje of 2 eruitquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Zo'n waterpik is ook niet goedkoop.
Euh?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:09 schreef incel het volgende:
[..]
Ja daarom gebruik je zo'n ding in de douche en niet bij de wastafel zodat je hele spiegel goor wordt.
En wat doe je dan met het water wat eruit komt? Doorslikken?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Euh?
Dat ding gebruik ik net als een tandenborstel, het spettert even weinig
Gewoon uitspugen, net als met je tandpasta.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:31 schreef incel het volgende:
[..]
En wat doe je dan met het water wat eruit komt? Doorslikken?
Hoeveel water komt er dan uit? Volgens mij bij de tandarts zetten ze er altijd een stofzuiger op omdat er veel water uit komt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon uitspugen, net als met je tandpasta.
Echt, ik zie het probleem niet, misschien omdat ik het al zeker tien jaar gebruik.
Je hebt geen straal, er komt gewoon een pulsje water met lucht uit per keer en dan verzet je ‘m naar de volgende plek totdat je er klaar mee bent. Het heeft een soort automatische functie, je zet ‘m aan als hij bij het eerste punt staat en dan komt er elke seconde ofzo zo’n puls.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:42 schreef incel het volgende:
[..]
Hoeveel water komt er dan uit? Volgens mij bij de tandarts zetten ze er altijd een stofzuiger op omdat er veel water uit komt.
oke want ik dacht dat na 5 seconde je mond dan al vol met water was of zoquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt geen straal, er komt gewoon een pulsje water met lucht uit per keer en dan verzet je ‘m naar de volgende plek totdat je er klaar mee bent. Het heeft een soort automatische functie, je zet ‘m aan als hij bij het eerste punt staat en dan komt er elke seconde ofzo zo’n puls.
Ssttt die kun je mooi verkopen aan tsquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie nu dat Philips die Sonicare Airfloss helemaal niet meer maakt. Ik hoop maar dat de mijne dan nooit defect raakt, ik heb nog voor jaren opzetstukjes liggen je eigenlijk nooit vervangen hoeven worden
Niet scheldenquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Zo'n waterpik is ook niet goedkoop.
Ja die ragertjes zijn mij onlangs aangeraden, maar ze zijn idd halverwege al naar de tyfus, al dat plastic of rubber of wat het ook is laat los in je mond, dus voor je het weet zit je microplastics door te slikken, en het is idd fucking duur.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef incel het volgende:
[..]
Ik lees juist dat die waterflossers dus veel makkelijker/beter zijn. Die borsteltjes die buig ik altijd als ik nog niet eens op de helft benIs zo'n dure hobby
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |