Ik zei laatst nog voor de grap toen de stellingen leeg werden getrokken in de action: Hier komt straks weer de spul voor pasenquote:
Nog even en de schaats kan uit het vet, niet op het ijs op het water maar op de wegenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, daar is de regen. EN morgen gaat het vriezen. En dan begint de OPACOLYPS
rip flesquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
nou nou nouquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nooit te vroeg voor paaseitjes.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zei laatst nog voor de grap toen de stellingen leeg werden getrokken in de action: Hier komt straks weer de spul voor pasen1 dag later kreeg ik een foto dat er inderdaad spullen lagen van??? Juist
Veel te vroeg dit, en 4 euro voor een paar eitjes? Mijn god.
Ik had eens een cavia naast me op de bank liggen en die vrat dr eigen keutel op en geeuwde toen in m'n gezicht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:27 schreef Ama het volgende:
Daarover gesproken.. ze gaat naast me liggen en ze heeft een ruft gelaten.
Jezusquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens een cavia naast me op de bank liggen en die vrat dr eigen keutel op en geeuwde toen in m'n gezicht.
Dit klinkt best lekker hoor maar ik ga het niet helemaal luisteren nu.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
ama dont take no mess
Bekijk deze YouTube-video
Het is net dat kerstartikelen in de winkels liggen terwijl het buiten nog 25 graden isquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit te vroeg voor paaseitjes.
gewoon alles permanent in de winkelsquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is net dat kerstartikelen in de winkels liggen terwijl het buiten nog 25 graden isnog een paar jaar en kerst ligt in juli al in de schappen
Nee ik vind dit echt nog wel te vroeg.
Denken in oplossingenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon alles permanent in de winkels
Ja maar ja dan ben ik die kerstkransjes op den duur ook wel zat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Nooit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja dan ben ik die kerstkransjes op den duur ook wel zat.
kunstkerstboom kopen in de lente en oliebollen in de zomerquote:
getuigt van weinig overtuigingquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
scheelt wel een hoop geldquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
kunstkerstboom kopen in de lente en oliebollen in de zomer
die waren echt godschruwelijk duurquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest bij de HEMA aan de minimum bestelwaarde komen dus ik verwacht straks weer chocoladehulstblaadjes.
1+1 nuquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
die waren echt godschruwelijk duur
Ging in de VS ook elke keer dat ik er was naar de christmas store die het hele jaar open wasquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ging in de VS ook elke keer dat ik er was naar de christmas store die het hele jaar open wasDie was helemaal gemaakt alsof je in een winterlandschap liep
en daarom ga ik je volproppen met net over de houdbaarheid slakkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit wil ik ook elk jaar. Heb nog nooit een paastak gehadquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit jaar misschien een paastak met leuke hangers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |