als je nou ff de andere kant uitkijkt, kan ik ff die biljetjes jattenquote:
Zijn die specifiek zo onaardig ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, dat is 1 van de weinige bezorgers die we niet uitnodigen voor de koffie
de vaste chauffeur van UPS bij ons hebben we regelmatig ruzie mee gehad ja,hij vind veel al teveel moeitequote:Op donderdag 8 januari 2026 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn die specifiek zo onaardig ofzo?
Heej heej heejquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als je nou ff de andere kant uitkijkt, kan ik ff die biljetjes jatten
getal rechts boven is toch de quality? jammer dat je die niet gelijk hebtquote:
Pff, luister toch naar echte muzikanten als Bettye Swann en Candi Staton.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:50 schreef Ama het volgende:
Hele concert staat ook op Disney maar dat gaat me weer iets te ver.
Ik luister ook helemaal geen Taylor Swift. Vind gewoon leuk om te zien wat ze gedaan heeft met die tour want dat vind ik wel knap.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pff, luister toch naar echte muzikanten als Bettye Swann en Candi Staton.
Lol jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch wel legale meds? Niet ergens van een vage site...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het idee is dat de grade gelijk is aan het catalogusnummer (het Pick-nummer). Pick 64 grade 64, etc.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
getal rechts boven is toch de quality? jammer dat je die niet gelijk hebt
LUISTERquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik luister ook helemaal geen Taylor Swift. Vind gewoon leuk om te zien wat ze gedaan heeft met die tour want dat vind ik wel knap.
aha, duidelijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het idee is dat de grade gelijk is aan het catalogusnummer (het Pick-nummer). Pick 64 grade 64, etc.
Is er ook een rock versie?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LUISTER
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WHAT IT IS?
SOULLLLLLLL POWER MOODDDAAFUCKAAAA
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja
Gewoon van een echte apotheek met recept van huisarts en allesDat is wel fijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
#graaiflatiequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
4 euro voor zo'n klein zakje?
Vrees van wel. Volgend jaar ¤5 zeg ik je.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
4 euro voor zo'n klein zakje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |