De vermissingen zijn op zich niet toegenomen, het aantal vermissingtopics welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:57 schreef littlemindy het volgende:
Lijkt wel een foto uit de jaren 80.
En wat is dat met die vermissingen de laatste tijd?
Ik kan het mij goed voorstellen dat de politie hier i.v.m. de koudere weersomstandigheden sneller ruchtbaarheid aan geeft in de media.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vermissingen zijn op zich niet toegenomen, het aantal vermissingtopics wel
Dat zeker!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:00 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik kan het mij goed voorstellen dat de politie hier i.v.m. de koudere weersomstandigheden sneller ruchtbaarheid aan geeft in de media.
Hoop dat de man snel in goede gezondheid wordt gevonden.
De collectie van het Autotron is al jaren geleden opgenomen in het Louwman Museum in Den Haag. Een aanrader om te bezoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Hmmm Rosmalen, misschien is hij naar de Autotron?
Hmmm zonde, Den Haag is voor mij best ver rijden. Wellicht in de toekomst.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De collectie van het Autotron is al jaren geleden opgenomen in het Louwman Museum in Den Haag. Een aanrader om te bezoeken.
Ach wat triest.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:46 schreef maily het volgende:
Helaas overleden teruggevonden.
https://www.omroepbrabant(...)-gevonden-in-de-waal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |