Leuk, klinkt goed ! Heb dan een paar jaar geleden in Leeuwarden gedaan. Kan mij de naam niet herinneren, wel dat het aan het grachtje was. Prima toeven !quote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:58 schreef Seeburg54 het volgende:
Bijna elk jaar doen we een rondje Friesland. Op een mooie zomerse dag ergens koffie met gebak. Lekker slenteren in de mooie stadjes, lunchje ergens aan het water..
Altijd leuk. Ik heb dan ook alle elfsteden gezien, ze hebben allemaal hun charme. Maar dan voor mij vooral in de zomer.
Mata Hari?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Leuk, klinkt goed ! Heb dan een paar jaar geleden in Leeuwarden gedaan. Kan mij de naam iet herinneren, wel dat het aan het grachtje was. Prima toeven !
Heb werkelijk geen idee meer, zit mijn hersenen te kraken maar kan er niet meer op komen.quote:
JAH!!!!! Gisteren alquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
ZIJN DE RAYONHOOFDEN AL BIJ ELKAAR GEKOMEN?????????????????
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JAH!!!!! Gisteren al
Rayonhoofden komen bij elkaar
Welke van de vier vond je het leukste/gezelligst ?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Harlingen, Sneek, Leeuwarden en Sloten.
Ligt erg aan mijn eigen ervaringen, in Sneek kom ik alleen voor het ziekenhuis, maar is volgens mij wel een erg leuke stad.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Welke van de vier vond je het leukste/gezelligst ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |