Ja, vanuit haar ouderlijk huis.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
En snel!
Sinds vannacht vermist nog wel .....
De derde al geloof ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:57 schreef Momo het volgende:
Weer een kind die in de vrieskou verdwijnt zonder goede kleren? Laatste 2 weken leveren wel....
Als die niet onderkoeld is weet ik het ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
En snel!
Sinds vannacht vermist nog wel .....
Ik vrees ook het ergste. Meisje ging er vandoor zonder haar jas. Lijkt mij een pure angst- of paniekreactie.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:56 schreef Gibson88 het volgende:
Hier in het artikel een foto. Voor degene die daar in de buurt wonen.
Wat een rot aftrap van het jaar zo. Vrees het ergst, maar hoop het beste, dat ze maar in goede gezondheid gevonden mag worden !
Waar ik dan weer van ga koken is een of andere stront mongool op FB die onder het opsporingsbericht zet: Waarom heeft z een pruik op? ..... Like wtf gek. Reageer dan niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik vrees ook het ergste. Meisje ging er vandoor zonder haar jas. Lijkt mij een pure angst- of paniekreactie.
Een helicopter met warmte camera zou toch snel iets moeten oppikken lijkt mijquote:Op maandag 5 januari 2026 15:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die heeft toch sowieso alleen interesse in jongetjes?
OT: de hei is hier best uitgestrekt, en grenst aan allerlei andere natuurgebieden. Lastig zoeken zo, zeker met de huidige weersomstandigheden.
Bussum is Noord-Holland, mavomoeder.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bussum, niet Brunsum…
Ligt in ‘t Gooi, provincie Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |