Giejan heeft even Insta aangeslingerd om die dame op te zoeken en toen gezegd: oké, ik doe het.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
Sjian dus lekker cashen ipv Littler
Moderatorin is ze. Haar debiele broertje is waarschijnlijk moderator op dit forum.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
Giejan heeft even Insta aangeslingerd om die dame op te zoeken en toen gezegd: oké, ik doe het.
quote:Op zondag 4 januari 2026 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moderatorin is ze. Haar debiele broertje is waarschijnlijk moderator op dit forum.
Poh. Die is gene maagd meer @Szuraquote:Op zondag 4 januari 2026 19:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje mager voor Gian. Zal even wennen zijn.
Was tot 2022 getrouwd met Mats Hummels, maar blijft na de scheiding wel de achternaam gebruiken. Dan witte gij 't wel.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moderatorin is ze. Haar debiele broertje is waarschijnlijk moderator op dit forum.
Ze heeft ook nog een zusquote:Op zondag 4 januari 2026 19:12 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gian krijgt hier spontaan darteritus van ouwe reus.
Daar hebben we er hier ook ene van rond lopen op dit forum….quote:Op zondag 4 januari 2026 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was tot 2022 getrouwd met Mats Hummels, maar blijft na de scheiding wel de achternaam gebruiken. Dan witte gij 't wel.
quote:Op zondag 4 januari 2026 19:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een zus
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi man. Helaas nu wel vies mager vergeleken met die shoot.
quote:Op zondag 4 januari 2026 19:24 schreef Wertha het volgende:
[..]Ja dit is gewoon geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi man. Helaas nu wel vies mager vergeleken met die shoot.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zondag 4 januari 2026 19:24 schreef Wertha het volgende:
[..]Daar komt gewoon stront uit héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi man. Helaas nu wel vies mager vergeleken met die shoot.U MAD?
Ach joh, wat er allemaal aan de andere kant uit komt....quote:Op zondag 4 januari 2026 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar komt gewoon stront uit hé
Zij komt dan ook uit Dachau.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje mager voor Gian. Zal even wennen zijn.
Haha, ik zag het.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zij komt dan ook uit Dachau.
Allejezusquote:Op zondag 4 januari 2026 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Ordinair hoofd maar die balt er ook niet naast
Luke mag lekker op een stoeltje toekijkenquote:Op zondag 4 januari 2026 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Ordinair hoofd maar die balt er ook niet naast
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 januari 2026 20:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Luke mag lekker op een stoeltje toekijken
Hij has z'n rollator mee moeten nemen.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:27 schreef Wertha het volgende:
Ach, Martin heeft zijn opa meegenomen. Wat lief.
Hij is ook wat dement volgens mij.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij has z'n rollator mee moeten nemen.
Ik zou dit met alle liefde in een verzorgingshuis doen met die oudjes, maar dit is niet goed. Sorry, ik vind het zielig.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee pijlen erbuiten
Zet m in een rollator naar lokale verzorgingstehuis zeg
Het is ook zielig. Er wordt schaapachtig gelachen uit medelijden.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zou dit met alle liefde in een verzorgingshuis doen met die oudjes, maar dit is niet goed. Sorry, ik vind het zielig.
Hij heeft zijn hele lijf nodig om die pijl überhaupt tot aan het bord te krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is ook zielig. Er wordt schaapachtig gelachen uit medelijden.
Dit is voor niemand goed
Wie wel van die B-Sterren.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Die man heeft voor vanavond nog nooit een dartpijl gezien.
Hij doet het welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |