Tja, van weinig olieopbrengsten naar hoge olieopbrengsten die net als vroeger gestolen gaan worden door Amerikaanse multinationals. Zoveel vooruitgangquote:
En alle andere landen die je voor het gemak niet noemt...quote:Op zondag 4 januari 2026 20:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Links is in het dubieuze gezelschap van China, Rusland en Hamas in hun verontwaardiging.
Klopt, en als hij het hierbij laat is het verder klaar.quote:
Wie is er zo tegen precies?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Als we Maduro hier ook niet erkennen, en ook stellen dat hij de verkiezingen heeft gestolen, waarom zijn we dan zo tegen deze actie eigenlijk?
Ik denk niet dat er gelijk een werkbare democratie komt, maar slechter zal het niet worden en er is nu wel een stukje gerechtigheid toch?
Het is goed om het weekend met een lach af te sluiten.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We kunnen gaan samenwerken met de oppositie in de VS in de allerbreedste zin. Daarin zit heel wat meer talent dan in de chimpanzeebende van Trump.
De EU, heeft toch vrij veroordelend gereageerd op deze actie.quote:
Je weet niet waar het om gaat blijkt nu.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Blijf je nou zo kinderachtig doen of kom je ooit nog eens met een inhoudelijke reactie? Wat een stuk verdriet ben jij zeg
Kolere, wat ben jij intelligent. Wat fijn dat jij mijn leven hebt kunnen verrijken met jouw waardevolle posts!quote:Op zondag 4 januari 2026 20:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet niet waar het om gaat blijkt nu.
Tijdverspilling dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
quote:Op zondag 4 januari 2026 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Stel dat die persoon wel raak had geschoten op Trump.![]()
Dan hadden we nooit dit topic gehad.
quote:Op zondag 4 januari 2026 20:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kolere, wat ben jij intelligent. Wat fijn dat jij mijn leven hebt kunnen verrijken met jouw waardevolle posts!Ach, zoals gewoonlijk ben je weer de comic relief van dit forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne avond
zeer vocale Trump hater - VEM2012
Blijkbaar niet Europa dan, aangezien men daar nu kwaad over is.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
En alle andere landen die je voor het gemak niet noemt...
Kunnen we elkaar in elk geval de hand schudden stuk onbenulquote:Op zondag 4 januari 2026 20:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, zoals gewoonlijk ben je weer de comic relief van dit forum.
Fijne avond
Linkjes? Volgens mij heeft iedereen Trump 100% het groene licht gegeven. Macron, Starmer, Merz, Von Der Leyen. Geen woord van kritiek.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De EU, heeft toch vrij veroordelend gereageerd op deze actie.
Een opgestoken middelvinger naar de communistische burgermeester.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:22 schreef Ali_boo het volgende:
Waar zit ik naar te kijken?
WATCH: Heavily armed American forces transporting Venezuela's Maduro staged a show of force on New York streets with van doors open.
https://twitter.com/clash(...)69997629854997629854
Heb je daar een link van?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Linkjes? Volgens mij heeft iedereen Trump 100% het groene licht gegeven. Macron, Starmer, Merz, Von Der Leyen. Geen woord van kritiek.
Welke landen? De EU heeft dit niet veroordeeld.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
En alle andere landen die je voor het gemak niet noemt...
quote:
Het was vooral een "thoughts & prayers" voor de Venezolanen (wist niet dat je t zo moest schrijven). Veel woorden en weinig wolquote:Op zondag 4 januari 2026 20:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Linkjes? Volgens mij heeft iedereen Trump 100% het groene licht gegeven. Macron, Starmer, Merz, Von Der Leyen. Geen woord van kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |