abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219741786
Waar zal dit jaar de eerst volgende grote gebeurtenis/ inval/oorlog/shithole plaatsvinden?
POLL

Ik denk dat Taiwan aan de beurt is dit jaar
  zondag 4 januari 2026 @ 10:34:09 #2
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_219741860
Met de aanval op Venezuela kan China nu claimen dat ze hetzelfde doen als ze Taiwan inpikken, en garanties die de VS ooit gegeven hebben zijn in het verleden al zo vaak een dode letter gebleken dat het onwaarschijnlijk is dat de VS zich ermee gaat bemoeien.

Een aantal andere Zuid- en Midden-Amerikaanse staten zouden ook nog op het lijst kunnen, inclusief wat van onze (voormalige) overzeese gebiedsdelen, als Trump claimt die nodig te hebben om een scherm tegen de drugs-import te vormen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zondag 4 januari 2026 @ 10:39:01 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219741918
NIET Nederland, want ik ben er zeker van dat ze dat absoluut niet aandurven. Zijn ze gewoon te bang voor, let maar op!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')